اپل عنوان برترین فروشنده پوشیدنی‌های هوشمند را از شیائومی پس گرفت

عصر کالا- بعد از آنکه شرکت شیائومی برای مدت کوتاهی عنوان برترین تولیدکننده پوشیدنی‌های هوشمند را از آن خود کرد، اپل توانست مجدداً این عنوان را از آن خود کند.

اپل عنوان برترین فروشنده پوشیدنی‌های هوشمند را از شیائومی پس گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، بررسی های موسسه تحقیقاتی Canalys نشان می دهد که اپل در سه ماهه سوم سال 2017 عنوان برترین تولیدکننده پوشیدنی های هوشمند را با عرضه 3.9 میلیون واحد ساعت هوشمند به دست آورده است.

    پس از اپل، شیائومی با عرضه 3.6 میلیون واحد ساعت هوشمند و فیت بیت با عرضه 3.5 میلیون ساعت هوشمند رتبه های دوم وسوم را از آن خود کرده اند. این در شرایطی است که ساعت های اپل گران قیمت تر از رقبا هستند.

    به نظر می رسد استفاده اپل از سخت افزارهای جدید در ساعت های تولیدی خود و همین طور به روزرسانی نرم افزارهای ساعت های اپل عامل این تحول و استقبال بیشتر از پوشیدنی های هوشمند آن بوده است.

    Canalys در تحلیل خود این تحول را به کیفیت مناسب سری 3 ساعت های اپل نسبت داده و استقبال از این ساعت را در بازارهای جهانی و به خصوص چین امیدوارکننده توصیف کرده است. تعداد ساعت های سری 3 عرضه شده اپل در بازارهای جهانی در سه ماهه سوم سال 2017 حدود 800 هزار واحد بوده است و در مقابل سامسونگ توانسته 500 هزار ساعت Gear S3 را طی مدتی مشابه به فروش برساند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر