ویژگی و زمان عرضه پد شارژر بی‌سیم اپل

عصر کالا- به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که گویای عرضه پد شارژ بی‌سیم ایر پاور اپل در ماه مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی است.

ویژگی و زمان عرضه پد شارژر بی‌سیم اپل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مدت‌ها بود که خبری از عرضه پد شارژ بی‌سیم ایرپاور اپل نبود اما حالا گزارش‌ها و شایعاتی در فضای مجازی به گوش می‌رسد که از عرضه این پد شارژ بی‌سیم در آینده‌ای نزدیک حاکی است.

    زمانی که اپل در رویدادی از گوشی‌های پرچمدار و جدید آیفون 10 و آیفون 8 که در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی برگزارش شد، رونمایی کرد، از عرضه این پد شارژر بی‌سیم هم سخن گفت اما از آن زمان تاکنون دیگر هیچ اطلاعاتی مبنی بر تاریخ و زمان دقیق عرضه آن به بازار ارائه داده نشد.

    اما هم‌اکنون MacOtakara گزارش جدیدی داده است که می‌گوید پد شارژر بی‌سیم ایرپاور اپل قرار است در نیمه دوم ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

    ایر پاور اپل با سایر پدهای شارژر بی‌سیم که هم اکنون در بازارهای جهانی موجود هستند، یک تفاوت عمده و اساسی دارد و آن هم این است که قادر است به طور کاملا هم زمان سه دستگاه الکترونیکی مختلف را شارژ کند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون، ساعت هوشمند اپل واچ و آی‌پاد خود را به طور هم زمان برروی آن گذاشته و شارژ کنند.

    این در حالیست که سایر پدهای شارژ بی‌سیم تنها می‌توانند یک دستگاه را در آنِ واحد شارژ کنند. بنابراین تفاوتی که ایرپاور اپل دارد موجب شده است بسیاری از کاربران در انتظار این محصول شگفت‌انگیز و پرقدرت باشند و برای عرضه آن به بازار لحظه شماری کنند.

    هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات رسمی درباره قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول جدید توسط اپل ارائه و منتشر نشده است. اما اپل قبلا عنوان کرده بود که ایرپاور یک زمانی در سال 2018 میلادی عرضه خواهد شد. بنابراین باید تا زمان عرضه آن به بازار صبر کرد و به انتظار نشست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر