اپل امسال ۱۵ میلیون ساعت هوشمند می‌فروشد

عصر کالا- در حالی که اپل هیچ ترسی از بیان آمار و ارقام فروش گوشی‌های هوشمندش ندارد در زمینه تعداد ساعت‌های هوشمندی که به فروش رسانده عموما سکوت کرده است.

اپل امسال ۱۵ میلیون ساعت هوشمند می‌فروشد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اما بررسی کارشناسان و تخمین تعداد ساعت‌های هوشمندی که اپل فروخته باعث شده دلیل این سکوت را از خودمان بپرسیم چون طبق تحلیل کارشناسان اپل در این حوزه اصلا بد عمل نکرده است.

    طبق اخبار منتشر شده تامین‌کنند‌ه‌های اپل اعلام کرده‌اند تا پایان امسال تعداد سفارشات دریافتی رقم اپل واچ‌های توزیع شده را به 15 میلیون عدد می‌رساند. همین منابع اعلام کرده‌اند که عدد یاد شده در سال 2018 به 20 میلیون می‌رسد.

    در حال حاضر اپل به شکل رسمی این اعداد را مشخص نکرده بنابراین باید با کمی تردید با آن‌ها مواجه شویم. در عین حال باید بدانیم تعداد ساعت‌های توزیع شده دقیقا با تعداد ساعت‌های هوشمند فروش رفته یکسان نیست اما با این وجود شرکت‌ها طبق تقاضا عرضه خود را تنظیم می‌کنند و اگر 15 میلیون اپل واچ عرضه شده به این معناست که در بازار نیازی در حدود این عدد وجود دارد.

    می‌دانیم که احتمالا اپل امسال سری سوم از ساعت‌های هوشمند اپل واچ را هم معرفی می‌کند.

    گفته می‌شود این اپل واچ‌ جدید قادر است از شبکه LTE پشتیبانی کند و احتمالا به همین دلیل هم پیش‌بینی شده در سال 2018 شاهد افزایش تقاضا برای این محصول شرکت اپل باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر