نسل اول اپل واچ؛ همچنان رکوردشکن ساعت‌های هوشمند

عصر کالا- آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که بیش از نیمی از اپل واچ‌های فروخته شده در جهان به نسل اول این ساعت‌های هوشمند تعلق دارد.

نسل اول اپل واچ؛ همچنان رکوردشکن ساعت‌های هوشمند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چندی پیش بود که موسسه تحقیقاتی IDC  در گزارشی اعلام کرد با اینکه بازار فروش گجت‌های پوشیدنی و هوشمند چندان چنگی به دل نمی زند و پیشرفت خوبی نداشته است، اما ساعت‌های هوشمند اپل واچ همچنان در حال یکه تازی و پیشروی هستند به گونه ای که توانسته اند لقب پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصول هوشمند و پوشیدنی را از آن خود کنند.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که بالغ بر نیمی از اپل واچ های به فروش رفته به نسل اول این ساعت‌های هوشمند تعلق دارد. بنابراین می‌توان گفت هنوز هم موفق ترین گجت پوشیدنی اپل، نسل اول ساعت‌های هوشمند اپل واچ به شمار می‌رود چرا که بیش از 50 درصد از فروش و درآمدزایی اپل به این محصول اختصاص پیدا کرده است.

    از برندهای فعال در حوزه عرضه ساعت‌های هوشمند بجز اپل می‌توان به سامسونگ، شیائومی، فیت بیت، گارمین، هواوی و آنر اشاره کرد که هر کدام سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی فروش گجت‌های پوشیدنی و هوشمند را از آن خود کرده‌اند و به ترتیب در جایگاهی بعد از اپل ایستاده و با معرفی نسل‌های جدیدتر به رقابت تنگاتنگی پرداخته‌اند.

    البته این در حالیست که میزان محبوبیت نسل سوم ساعت‌های اپل واچ به لطف نزدیک شدن به فصل تعطیلات و کاهش قیمت بسیاری از محصولات فناوری اعم از اپل واچ 3 رو به رشد و افزایش گزارش شده است و همچنان از نسل چهارم آن بیشتر است. به طور کلی باید گفت که اپل در صدر جدول پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند پیشتازی کرده و با نسل‌های مختلف اپل واچ همچنان هدف نخست خریداران این گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر