شارژر همراه «ریور»؛ باتری قدرتمند ۱۱۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یازده پورت خروجی

عصر کالا- اگر قصد برنامه ریزی برای سفر به مکانی را دارید که در آنجا هیچ منبع برقی برای شارژ لوازم الکترونیکی شما وجود ندارد پس احتمالاً به گجتی با نام «ریور» (River) احتیاج خواهید داشت.

شارژر همراه «ریور»؛ باتری قدرتمند ۱۱۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یازده پورت خروجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اخرین خبر ؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده از طریق استارتاپ تولید کننده، «ریور» محصولی هوشمند، بدون آلودگی و قدرتمند است که می تواند تا یک سال انرژی الکتریکی را در خود نگه دارد و کاربران می توانند آن را از طریق پریز برق، پنل خورشیدی و یا پورت فندک خودرو شارژ کنند.

    «ریور» به لطف باتری قدرتمند 116000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند شدت جریان 500 واتی را منتقل کند و یک موبایل هوشمند را بیش از 30 مرتبه شارژ کند و یا انرژی الکتریکی لازم برای کارکرد ده ساعته یک یخچال را تأمین کند. همچنین از آنجایی که گجت مورد بحث نسبت به نفوذ آب مقاوم بوده و دارای وزنی پنج کیلوگرمی است و علاوه بر آن در محدوده دمای 20- تا 60 درجه سانتیگراد کارایی خود را حفظ می کند، بنابراین می توان آن را با خود به هر مکانی برد.

    «ریور» دارای یازده پورت خروجی و قدرت انتقال توان 500 واتی است
    گفتنی است گجت «ریور» از لحاظ تعداد پورت هم سنگ تمام گذاشته و دارای دو پورت USB-C، دو خروجی AC استاندارد، دو خروجی DC، یک پورت 12 ولت مخصوص به اتومبیل و چهار پورت شارژ سریع USB-C است که می تواند تمام دیوایس های یک خانواده کم جمعیت را شارژ کند.

    از طرف دیگر شارژ مجدد باتری داخلی «ریور» نیز با سرعتی بسیار بالایی صورت می گیرد و در صورت اتصال به پریز برق، تنها در شش ساعت به شارژ کامل می رسد. این زمان با پورت فندک اتومبیل به نه ساعت رسیده در حالی که با بهره گیری از پنل خورشیدی می توان در ده تا پانزده ساعت آن را فول شارژ کرد.

    لازم به ذکر است این استارتاپ موفق به جذب سرمایه 258,000 دلاری از طریق جمع سپاری شده و با هم اکنون با قیمت 459 دلار پیش فروش می شود. تاریخ عرضه آن نیز اواسط تیر ماه عنوان شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر