شارژر بی سیم اپل پس از آیفون‌ های جدید به طور جداگانه رونمایی می‌شود

عصر کالا- آنطور که می‌دانیم، احتمالا آیفون‌های ۲۰۱۷ قابلیت شارژ بی سیم خواهند داشت.

شارژر بی سیم اپل پس از آیفون‌ های جدید به طور جداگانه رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در حال حاضر با توجه به گفته جان گروبرر (John Gruber)، شارژر بی سیم اپل در زمان معرفی آیفون‌های جدید ظاهر نخواهد شد.
    بر اساس توییتی که دیروز توسط این وبلاگ نویس و تحلیلگر منتشر شد، ظاهرا خبری از شارژر بی سیم در جعبه آیفون 8 نخواهد بود و این سخت افزار قرار است به صورت جداگانه در اختیار علاقه‌مندان محصولات اپل قرار گیرد. وی همچنین پیش‌بینی کرده است که محصول مورد نظر، در ماه‌های پیش رو به همراه آپدیت iOS 11.1 روانه بازار خواهد شد.

    پیش از این نیز شایعاتی در مورد عرضه فناوری شارژ از راه دور با فاصله 4.5 متری برای محصولات اپل عنوان شده بود که اگر صحت داشته باشد، پیشرفت بزرگی در تکنولوژی حال حاضر به محسوب می‌شود. هر چند که استفاده چنین فناوری در آیفون‌های جدید بسیار بعید است و عرضه شارژر بی سیم القایی (همانند شارژر اپل واچ) بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد.
    هیچ کدام از موارد قید شده قابل تایید نیستند و با توجه به اینکه گروبر نیز با اطمینان کامل صحبت نکرده، هنوز تمام شایعات بر جای خود باقی می‌مانند و باید منتظر بود و دید مسئولین اپل چه فکری در سر دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر