آیفون‌های جدید به شارژ سریع مجهز می‌شوند

عصر کالا- اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود، از قابلیت شارژ سریع آیفون X، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نیز پرده‌برداری کرد.

آیفون‌های جدید به شارژ سریع مجهز می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از ایسنا،  اپل مانند سایر رویدادهای خود در ماه سپتامبر، دیشب از محصولات جدید خود از جمله آیفون‌ 8 و 8 پلاس، آیفون ایکس، نسل سوم ساعت اپل و نسخه جدید تلویزیون هوشمند اپل (اپل تی وی)   معرفی و رونمایی کرد.

    اپل همزمان با رونمایی از مدل‌های جدید آیفون اعلام کرد که باتری  مدل‌های جدید آیفون می‌توانند در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شوند. از لحاظ باتری، شرکت اپل تاکنون از رقبای اندرویدی خود عقب‌تر مانده بود، اما اکنون با معرفی قابلیت جدید شارژ بی‌ سیم و سریع می‌توان گفت که باتری آیفون‌های جدید دیگر چیزی از رقبای اندرویدی خود کم ندارند.

    هم اکنون شرکت اپل ادعا می کند که گوشی های جدید آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس که دیشب در مراسمی در اپل پارک واقع در کوپرتینوی کالیفرنیا رونمایی شد، از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برند، به گونه ای که در عرض 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می شوند. این امر می تواند پیشرفت چشمگیری نسبت به آیفون 7 باشد که شارژ کامل آن یک ساعت و نیم طول می کشید.

    البته قابلیت شارژ سریع به صورت پیش فرض برای آیفون‌های جدید عمل نمی‌کند و کاربران در صورت خرید یکی از مدل‌های جدید آیفون، باید بودجه‌ای جداگانه برای خرید لوازم جانبی جهت شارژ سریع در نظر بگیرند.

    گوشی‌های آیفون‌ همواره با شارژر پنج ولتی و یک آمپری عرضه می شده اند، اما در صورتی که برای شارژ مدل‌های جدید آیفون از یک شارژر پنج ولتی استفاده شود، کاربران قادر به شارژ سریع آنها خواهند بود. برای انجام شارژ سریع کاربران نیاز به یک تبدیل برق USB-C  خواهند داشت که باید گفت این رابط به همراه گوشی‌های جدید آیفون و در درون جعبه آنها عرضه نخواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر