ظرفیت باتری گلکسی‌اس۹ لو رفت

عصر کالا- سایت "sammobile" تصویری لو رفته از جزئیات باتری پرچم‌دار جدید سامسونگ را منتشر کرد که اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند.

ظرفیت باتری گلکسی‌اس۹ لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله زمانی که گوشی های جدید معرفی می شوند، به نسبت نسل قبل خود از سخت‌افزار قدرتمندتری برخوردار می‌شوند. اما بیشتر اوقات این قانون در مورد ظرفیت باتری صحیح نیست و گوشی‌های جدید با همان ظرفیت باتری نسل قبل به بازار عرضه می‌شوند و به ندرت گوشی هوشمندی را می‌بینیم که ظرفیت باتری‌اش ارتقا پیدا کرده باشد.

    شرکت سامسونگ طی چند سال اخیر از لحاظ ارتقاء باتری عملکرد ضعیفی داشت. پرچم‌دار این شرکت یعنی گلکسی نوت 8 نسبت به نسل قبلی‌اش (نوت 7) از لحاظ باتری افت پیدا کرد. گلکسی نوت 8 با ظرفیت باتری 3300 میلی آمپر عرضه شد در حالی که نوت 7 با باتری 3500 روانه بازار شده بود. همین اتفاق را در مورد گلکسی اس 6 و اس 5 نیز شاهد بودیم.

    همین موارد باعث شد نگرانی‌ها در مورد ظرفیت باتری گلکسی اس 9 افزایش یابد. به تازگی سایت "sammobile" تصویری لو رفته از جزئیات باتری پرچم‌دار جدید سامسونگ را منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی را فاش می‌کند. طبق تصاویر و رندرهایی که از گلکسی اس 9 منتشر شده، مشخص شد این گوشی نسبت به نسل قبل خود ضخامت بیشتری دارد که احتمالا مربوط به فضای بیشتر باتری آن است.

    این منبع، ظرفیت گلکسی اس 9 را 3200 میلی آمپر اعلام کرده است و می گوید این باتری از قابلیت شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند. این درحالی است که گلکسی اس 8 با ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر و قابلیت شارژ سریع 2.0 روانه بازار شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر