گوشی جدید ال جی با شارژر بی سیم عرضه می شود

عصر کالا- اگر چه گوشی جدید ال جی به نام V۳۰ در آینده نزدیک عرضه نمی شود، اما انتشار اخباری در مورد قابلیت شارژ بی سیم آن را به انتخاب جذابی برای کاربران مبدل کرده است.

گوشی جدید ال جی با شارژر بی سیم عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از نئووین، نام گوشی V30 پیش از این هم بر سر زبان ها افتاده بود، زیرا گفته می شود ممکن است این تلفن همراه دارای یک نمایشگر کوچک ثانوی نیز باشد. اما انتشار عکس های تازه در اینترنت از طراحی بخشی خاص برای شارژ بی سیم گوشی یاد شده حکایت دارد.

    عکس هایی که از قاب این گوشی اولین بار توسط سایت Slashleaks منتشر شد نشان می دهد که یک سیم پیچ برای شارژ بی سیم و بخش خاصی برای باتری در آن گنجانده شده است. با توجه به نحوه طراحی این دو بخش، باتری این گوشی غیرقابل خروج و ثابت به نظر می رسد.

    از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 835 شرکت کوالکوم و 6 گیگابایت رم اشاره کرد. انتظار می رود این گوشی در زمستان سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

    این گوشی احتمالا دارای دوربین 13 مگاپیکسلی است و دقت نمایشگر 6.2 اینچی آن 1440 در 2560 پیکسل می باشد. حداکثر میزان حافظه قابل نصب بر روی این گوشی 256 گیگابایت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر