آیفون ۸ با شارژر بی سیم می آید

عصر کالا- در حالی که زمان زیادی از عرضه آیفون ۷ به بازار نمی گذرد، گمانه زنی در مورد ویژگی های آیفون ۸ که سال آینده تولید می شود، آغاز شده است.

آیفون ۸ با شارژر بی سیم می آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مک رومورز، گفته می شود شرکت چینی فاکس کان که بخش زیادی از آیفون های تولیدی در جهان را مونتاژ می کند، در حال آزمایش ابزار شارژ بی سیم برای آیفون 8 است تا همزمان با ده سالگی آیفون در سال 2017 شاهد تغییراتی کلیدی در آن باشیم.

    البته استفاده از این فناوری در آیفون بستگی به برد ابزار شارژ بی سیم این گوشی خواهد داشت و چنانچه برد این شارژر و قدرت آن در حد مطلوب اپل نباشد، بعید است از آن استفاده شود.

    هنوز مشخص نیست این فناوری در همه مدل های آیفون 8 به کار گرفته می شود یا محدود به مدل های گران قیمت تر این گوشی خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته آیفون 8 در سپتامبر سال 2017( شهریور 1396) روانه بازار خواهد شد.

    چندی قبل اعلام شد که اپل با همکاری شرکت Energous امیدوار است ابزار شارژ بی سیم خاصی را برای آیفون ابداع کند که شارژ این گوشی را از فاصله 4.5 متری هم ممکن کند.

    تحول دیگری که اخبار مذکور را تایید می کند استخدام تعدادی متخصص شارژ بی سیم توسط اپل در ماه می است که قبلا در شرکت uBeam کار می کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر