یک موسسه سرمایه گذاری از تجهیز آیفون‌ بعدی به شارژ بی‌سیم خبر می‌دهد

عصر کالا- مدت‌هاست که شایعات و طرح‌هایی از مجهز شدن تمام یا برخی مدل‌های ایفون‌های بعدی به شارژ بی‌سیم منتشر می‌شود و حتی گفته شده این ویژگی در آیفون(ها)، با آن‌چه تا به حال از شارژ بی‌سیم دیده‌ایم متفاوت خواهد بود. اما امروز موسسه سرمایه گذاری JPMorgan تایید کرد که نسل بعدی آیفون از شارژ بی‌سیم برخوردارند.

یک موسسه سرمایه گذاری از تجهیز آیفون‌ بعدی به شارژ بی‌سیم خبر می‌دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ‌؛ گرچه تا به حال به طور رسمی تایید نشده که آیا فناوری شارژ بی‌سیم هم به آیفون مجهز می‌شوند یا خیر، هر روز شایعات بیشتری درباره این موضوع منتشر می‌شود و نظر جمعی متخصصان فناوری این است که چنین قابلیتی را در پرچم‌داران امسال اپل خواهیم دید. همچنین پیوستن اپل به کنسرسیوم شارژ بی‌سیم هم باعث شده تا این شایعه بیش از هر زمانی تقویت شود.

    حال موسسه سرمایه گذاری JPMorgan هم به حلقه تایید کنندگان این شایعه پیوسته است و اخیرا اعلام کرده که آیفون بعدی با چنین مشخصه‌ای عرضه می‌شوند. این موسسه عنوان کرد که Broadcom نام شرکتی خواهد بود که تامین کننده قطعات مورد نیاز این قابلیت برای آیفون‌ها خواهد بود، اما به این موضوع که کدام یک از مدل‌های امسال از شارژ بی‌سیم بهره مند هستند، اشاره‌ای نشد. گفته می‌شود خانواده آیفون در سال جاری 3 عضو دارد که با نام‌های آیفون 7 اس، 7 اس پلاس و نسخه ویژه‌ای با نام آیفون 8 رونمایی می‌شوند.

    از نظر نوع استاندارد هم مشخص نیست که اپل از استاندارد Qi استفاده خواهد کرد یا PMA. اما طبق گزارش CNBC، شرکت سامسونگ که یکی دیگر از اعضای این کنسرسیوم است در گوشی‌های خود هر دو استاندارد Qi و PMA را به کار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر