شارژر بی سیم ایرپاور اپل یک ماه دیگر از راه می رسد

عصر کالا- اپل سرانجام قصد دارد وعده خود در زمینه عرضه شارژر بی سیم برای گوشی و ساعت هوشمند خود را عملی کند و در ماه مارس این محصول را روانه بازار کند.

شارژر بی سیم ایرپاور اپل یک ماه دیگر از راه می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، همزمان با عرضه آیفون ایکس در سپتامبر گذشته عرضه محصولات جانبی متنوع و جذاب سازگار با این گوشی هم آغاز شد ولی خود اپل عرضه شارژر بی سیم ایرپاور را به تاخیر انداخت.

    این شارژر، شارژ بی سیم و همزمان چند محصول اپل را به طور همزمان ممکن می کند. این بدان معناست که با استفاده از این دستگاه قادر به شارژ همزمان آیفون های تولیدی سال 2017 به بعد، ساعت اپل و حتی ایرپاد هستید.

    در حالی که اپل قیمت این دستگاه شارژ بی سیم را اعلام نکرده، برخی منابع می گویند قیمت این محصول 199 دلار خواهد بود. این در حالی است که شارژرهای بی سیم سازگار با تولیدات اپل امروزه بین 40 تا 60 دلار قیمت دارند.

    به عنوان نمونهMophie پایه شارژ بی سیم و کوچکی‌ست که با کارایی بالا، فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به علاوه، این استند شارژ را می‌توان یکی از دو محصولی عنوان کرد که توسط اپل ترویج داده شده و از طریق فروشگاه آن به فروش می‌رسد.

    شارژر 60 دلاری Mophie همراه با یک شارژر دیواری و کابل 5 فوتی (1.5 متری) در اختیار کاربران قرار گرفته و از حداکثر سرعت 7.5 وات (که البته چندان بالا نیست) برای دستگاه‌های سازگار، پشتیبانی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر