مدل ساعت دیواری، ببخشید ساعت خدمتتون هست؟

عصر کالا- امروزه استفاده از انواع ساعت دیواری در خانه ها رواج بیشتری پیدا کرده است.

مدل ساعت دیواری، ببخشید ساعت خدمتتون هست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، انواع ساعت دیواری نه تنها به عنوان یک علامت و هشداردهنده برای زمان و مرتب کردن کارها هستند، بلکه حتی با انتخاب صحیح و درست می توانند نقش یک عنصر دکوراتیو زیبایی را نیز ایفا کنند و در دکوراسیون منزل شما خود را به نمایش قرار دهند.

    این ساعت ها مخصوصا اگر در ابعاد بزرگ تری استفاده می شوند می توانند برای خانواده های شلوغ و پرکار در دنیای مدرن و پرمشغله امروزی مورد استفاده قرار  گیرند.

    اگر دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون اتاق خواب شما پر از وسایل دکوراتیو، اکسسوری و یا تابلو است پیشنهاد می دهیم به سراغ انتخاب ساعت دیواری هایی با ابعاد بزرگ‌تر بروید. در این مطلب همراه ما باشید تا با هم نگاهی بیندازیم به جایگاه ساعت دیواری در دکوراسیون منزل و شما را با نمونه هایی از ساعت های زیبا و باکیفیت آشنا نماییم.

    ساعتی که در تصویر مشاهده می کنید برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مناسب است. به نوعی می توان این ساعت دیواری را نقطه کانونی دکوراسیون آشپزخانه دانست. این مدل ساعت دیواری با این ابعاد برای آشپزخانه هایی که غالبا شلوغ هستند و وسایل زیادی در آنها چیدمان شده اند بسیار مناسب هستند. سبک قدیمی و آنتیکی که در طرح این مدل ساعت دیواری به کار رفته است نیز به زیبایی آن افزوده است.

    در این تصویر به خوبی می توان ساعتی را مشاهده کرد که تمام توجه چشم شما را به سمت خود معطوف می کند. قرارگیری آینه در کنار آن، انعکاس بسیار خوبی را برای آن ساعت ایجاد نموده است. با این کار طبیعتا می توانید حتی در زمانی که ساعت در دیدرس شما نیست با نگاه کردن به آینه آن را مشاهده کنید.

    اگر دیوار بلند و خالی در دکوراسیون خانه خود دارید حتما ساعت دیواری زیبایی را مهمان آن کنید!

    یکی از موارد استفاده ساعت دیواری که بسیار هم کارآمد و مناسب است اسفاده از ساعت دیواری در راهرو و راه پله است. پیشنهاد می شود از ساعت هایی برای این فضاها استفاده کنید که صدای تیک تاک خوبی داشته باشند!

    در این تصویر نیز مشاهده می کنید که نصب ساعت دیواری در فضای بیرونی خانه نیز گزینه خوبی است! چه اشکالی دارد؟

    به دکوراسیون آشپزخانه این تصویر به خوبی نگاه کنید. همانطور که می بینید در چیدمان این آشپزخانه وسایل ریز و درشت بسیاری قرار گرفته اند. در این صورت می توانید تمام اکسسوری ها و لوازم تزئینی خود را حفظ کنید در عوض برای سطوح بالاتر به دنبال مدل ساعت دیواری ای بروید که ابعاد بزرگ تری داشته باشد.

    این فضاها دقیقا برای قرارگیری ساعت مناسب هستند، چراکه شما نمی توانید تابلو و آثار هنری را در آن قسمت قرار دهید. با این شکل مانند این تصویر مشاهده خواهید کرد که این ساعت به خوبی خود را نشان می دهد.

    در این تصویر یک مدل ساعت دیواری با چیدمانی جالب و راحت را مشاهده می کنید، پس لازم نیست که ساعت دیواری خود را لزوما رو دیوار نصب نمایید.

    حالا همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید نیز می توانید به سراغ ساعت هایی با طرح های خاص و فانتزی بروید. هیجان انگیز است!

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر