شریعتمداری:

اعتقادی به سرکوب قیمت‌ها نداریم

عصر کالا- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقد به سرکوب قیمت‌ها نیستیم. البته به هرج و مرج قیمت‌ها هم اعتقادی نداریم و آن دسته از کالاهایی که باید قیمت گذاری شوند باید با قیمت واقعی دیده شوند.

اعتقادی به سرکوب قیمت‌ها نداریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که پنجشنبه شب برگزار شد، خواستار افزایش اختیارات ستاد تسهیل استانها شد و گفت: مصوبات این ستاد در استان‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی را رفع کند.

    وی با بیان این‌که تصمیمات ستاد تسهیل برای نظام بانکی لازم الاجرا نیست، گفت: واحدهایی که به ستاد تسهیل ارجاع می شوند حالت اورژانسی دارند و باید سریعا به مشکلاتشان رسیدگی شود که این کار نیازمند اختیار کامل ستاد تسهیل است که امیدواریم در قانون بودجه سال 1398 یا در جلسه سران سه قوه این موضوع اصلاح شود.

    شریعتمداری همچنین به موضوع برگرداندن ارز حاصل از صادرات و مشکلاتی که برای صادرکنندگان کالا به عراق و افغانستان بواسطه انجام معامله با ریال ایجاد کرده اشاره و اظهار کرد: هم اکنون نیز صادرکنندگان به این کشورها می توانند در قبال صادراتشان یا کالا وارد کشور کنند یا گواهی صادراتی خود را به دیگر واردکنندگان بفروشند. به دنبال اخذ این مصوبه هم هستیم که قبول کنیم تمام قراردادهای لازم الاجرای ریالی موجود بین صادرکنندگان ما با این دو کشور به همان صورت انجام شود یا پول ملی همان کشورها را بیاورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر