بهترین مارک ماشین ظرفشویی، چرا بوش حرف اول رو میزنه؟

عصر کالا- قطعا برای شما هم پیش آمده است که بعد از یک مهمانی مفصل خسته و تنها به انبوه ظروف جمع شده در سینک آشپزخانه خیره شوید و برای خرید ماشین ظرفشویی مصمم تر از قبل شوید!

بهترین مارک ماشین ظرفشویی، چرا بوش حرف اول رو میزنه؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، ماشین ظرفشویی به عنوان یک کالای پر کاربرد چند سالی است که در بین خانواده های ایرانی پر طرفدار شده است. به همین منظور در مطلب راهنمای خرید این هفته قصد داریم شما را با بهترین مارک ماشین ظرفشویی، ظرفیت و حدود قیمت آن آشنا کنیم. شاید شما هم قصد داشته باشید این کالای پرکاربرد را برای منزل خود تهیه کنید، پس با ما همراه باشید.

    انواع ماشین ظرفشویی از نظر ظرفیت

    پیش از هر موضوعی بهتر است با انواع ماشین ظرفشویی از نظر ظرفیت آشنا شوید، به طور کلی ماشین ظرفشویی به دو دسته ی رومیزی و ایستاده تقسیم می شوند :

    ماشین ظرفشویی ایستاده

    این نوع از ماشین ها که معمولا 12 نفره هستند پرطرفدارترین انواع ظرفشویی در بازار محسوب می شوند. ماشین ظرفشویی ایستاده تقریبا حدود 144 پارچه ظرف را در خود جای می دهند. و برای خانواده های پر رفت و آمد و تقریبا پر مصرف گزینه ی مناسبی محسوب می شوند.  هنگام خرید این مدل ماشین ها، بهتر است ماشین هایی را انتخاب کنید که سبد آن ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و دارای قدرت نیم شور  هستند، قابلیت نیم شور به شما این امکان را می دهد که  با پر کردن نصف ظرفیت ماشین ظرف ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته شوند.

    ماشین ظرفشویی رومیزی

    این نوع ماشین ها مخصوص خانواده های کم جعمعیت و تازه عروس ها می باشد و معمولا ظرفیت بین  6 تا 8 نفره دارند. مزیت ماشین های ظرفشویی رو میزی پر شدن سریع آن ها می باشد که با توجه به نوع و ظرفیتشان قیمت مناسب تری نسبت به انواع ماشین ظرف شویی های ایستاده در بازار دارند . معمولا 72 تا 108 پارچه ظرف در ماشین های 6 تا 8 نفره، جای می گیرند که برخی ماشین های 8 نفره به اصطلاح  8 به علاوه 1 هستند و کمی بیشتر از انواع 8 نفره، جای ظرف دارند. در هنگام خرید ماشین ظرفشویی رومیزی، توجه داشته باشید که  قدرت شستن ظرف های خیلی چرب و خشک را هم داشته باشند.

    بهترین مارک ماشین ظرفشویی

    اگر بخواهیم بهترین مارک ماشین ظرفشویی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم، انتخاب یک برند مناسب برای هر وسیله ای تا حد زیادی بستگی به بودجه شما برای آن کالا دارد، اما به طور کلی بهترین مارک ماشین ظرفشویی به ترتیب متعلق به برندهای چون بوش، ال جی، سامسونگ، آ.ا.گ ، میله، ایندزیت ، آرچیلیک، زیمنس،مجیک، الگانس، بولومبرگ،بکو و هاردستون هستند.

    قیمت ماشین ظرفشویی

    برای قیمت ماشین ظرفشویی با توجه به برند، مدل ایستاده یا رومیزی و ظرفیت می توان برای انواع ماشین ظرفشویی رومیزی بازه ای بین 900 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان و برای انواع ماشین ظرفشویی ایستاده از 1 میلیون و 900 هزار تومان تا 5 میلیون و 500 هزار تومان در بازار را معرفی کرد.

    راهنمای خرید ماشین ظرفشویی مناسب

    پس از انتخاب ظرفیت و برند مناسب ماشین ظرفشویی حتما در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

    1- با توجه به آهکی بودن آب موجود در اکثر خانه ها حتما توجه داشته باشید که ماشین ظرفشویی انتخابی شما به سیستم فیلترینگ آب مجهز باشد. سیستم فیلترینگ نه تنها لکه ها را از بین می برد بلکه باعث می شود چربی ها زودتر از روی ظروف پاک شوند و در نتیجه مواد شوینده ی کمتری مصرف شود.
    2- در هنگام خرید ماشین ظرفشویی حتما توجه داشته باشید که مخزن آن از جنس استیل باشد، چرا که استیل ها زنگ نمی زنند، چرک نمی شوند، آب نمی شوند و ماندگاری طولانی تری دارند و به شما این امکان را می دهد تا مدت زمان بیشتری بدون نیاز به تعمیر کار از این وسیله استفاده کنید.
    3- در هنگام خرید ماشین ظرفشویی، سبدهای آن را چک کنید تا برای هر وسیله ای که شما قرار است آن را در ظرف شویی تان بشویید، سبدی تعبیه شده باشد. این سبدها کمک زیادی در تفکیک ظروف می کنند و کمک آن ها بهتر شسته می شوند. 
    4- قابلیت شست و شوی ظروف بزرگ مثل قابلمه، میوه و سبزیجات و قابلیت براق کردن ظروف از جمله مواردی است که بهتر است در هنگام خرید ماشین ظرفشویی حتما به آن توجه نمایید.

    کلام آخر: ماشین ظرفشویی را از اینجا بخرید!

    بهترین مارک ماشین ظرفشویی برای جهیزیه را می توانید از برندهای ال جی LG | اسمگ Smeg | لوازم خانگی بکو Beko |میله Miele و هاردستون در چیدانه تهیه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر