باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند

عصر کالا- گزارش‌های منتشره از سوی منابع آگاه نشان می‌دهد که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ احتمالا از باتری‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتری بهره خواهند برد.

باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, اواخر پاییز سال گذشته بود که جدیدترین نسخه به‌روزرسانی برای نسل سوم از ساعت‌های هوشمند ساموسنگ یعنی گیر اس 3 (Gear S3) برای استفاده کاربران منتشر شد اما با این وجود، بسیاری از کاربران همچنان از باتری ضعیف و زود خالی شدن شارژ ساعت‌های هوشمند خود گله و شکایت داشته و همچنان ناراضی بودند.

    آنطور که تعداد نسبتا زیادی از کاربران این ساعت‌های هوشمند در رسانه‌های مختلف عنوان کرده بودند، مشکل باتری و کاهش مدت زمان شارژ نگه داشتن با ریست فکتوری یا برگشت به حالت اول کارخانه هم برطرف نمی‌شده است.

    اما حالا گزارش‌های منتشره از سوی منابع آگاه در کره جنوبی حاکی از آن است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی گیر اس 4 (Gear S4) به باتری‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتری مجهز خواهد شد، به گونه‌ای که کاربران قادر خواهند بود در مدت زمان بیش‌تری از ساعت‌های خود بدون نیاز به شارژ دوباره، استفاده کنند.

    بسیاری از این منابع مدعی شده‌اند که نسل چهارم از ساعت‌های هوشمند سامسونگ احتمالا هم‌زمان با رونمایی از گوشی جدید و پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ در تاریخ 9 اوت سال جاری 2018 میلادی، رونمایی و معرفی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر