گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی C۵ Pro و C۷ Pro وارد بازار ایران شدند + قیمت

عصر کالا- گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو فبلت‌های جدید و زیبای سامسونگ به تازگی به بازار کشورمان راه یافته پیدا کرده‌اند که نسخه پیشرفته‌تر Galaxy C۵ و Galaxy C۷ محسوب می‌شوند.

گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی C۵ Pro و C۷ Pro وارد بازار ایران شدند + قیمت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، گوشی‌های سری C گلکسی سامسونگ به دلیل ورود غیر رسمی به بازار ایران که اغلب رام‌های چینی به صورت پیش‌فرش روی آن‌ها نصب شده است نسبت به دیگر گوشی‌های میان‌رده این شرکت از محبوبیت کمی برخورار هستند و نزد خریداران آن‌چنان آشنا نیستند. Galaxy C5 Pro و  Galaxy C7 Pro نیز شامل این موضوع هستند.

    این دو گوشی همان طور که از نامشان پیداست نسخه بهبود یافته Galaxy C5 و Galaxy C7 هستند. قیمت Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد بسیار مناسب است و کیفیت ساخت خوبی نسبت به دیگر برندها دارد. هر دو گوشی صفحه‌نمایش Super AMOLED با کیفیت عالی دارند که توسط خود سامسونگ ساخته شده است.

    Galaxy C7 Pro و Galaxy C5 Pro به جز نسخه سیستم‌عامل، اندازه صفحه‌نمایش و باتری تفاوت دیگری با یکدیگر ندارند و از مشخصات سخت‌افزاری یکسانی برخوردار هستند. در ادامه با مشاهده جدول مقایسه می‌توانید برخی از تفاوت‌های این دو گوشی را مشاهده کنید.

    مقایسه و قیمت Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر