تلفن همراه ارزان خواهد شد

عصر کالا- رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها مسافر واقعی امکان رجیستر کردن تلفن همراه را دارد، گفت: با توجه به شرایط کاهش و ثبات نرخ ارز و تامین نیاز بازار از طریق واردکنندگان رسمی، قیمت تلفن همراه در هفته‌های آینده روند نزولی به خود خواهد گرفت.

تلفن همراه ارزان خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، ابراهیم درستی در رابطه با بازار تلفن همراه اظهار کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های تاثیرگذار بر قیمت تلفن همراه، ارزش نرخ ارز به ویژه دلار است که در چند وقت گذشته با ثبات نرخ ارز  و روند کاهشی آن، قیمت تلفن همراه نسبت به گذشته روند نزولی به خود گرفته است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه گفت: همانطور که در گذشته بارها تکرار شده اگر سهم قابل توجهی از نیاز بازار از طریق واردکنندگان تامین شود، در پی افزایش میزان عرضه، قیمت تلفن همراه روند نزولی به خود می‌گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: بنابر پیش‌بینی ها به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده قیمت تلفن همراه با توجه به شرایط فعلی بیش از گذشته ارزان شود و خوشبختانه بازار در شرایط فعلی ثبات قابل توجهی به خود گرفته است.

    درستی با تاکید بر اینکه تنها مسافر واقعی امکان ورود تلفن همراه به کشور را دارد، یادآور شد: مسافر واقعی که به کشور وارد شده از طریق سیستم واحد از سامانه گمرک به سامانه نیروی انتظامی ارتباط داده خواهد شد و تلفن همراه آن رجیستر شده و دیگر شرایط گذشته که با کد ملی افراد تلفن همراه رجیستر می‌شد، کنار گذاشته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر