میزان خرید دوربین‌های دیجیتال بعد از سال‌ها افزایش یافت

عصر کالا- بررسی‌های انجمن محصولات تصویربرداری و دوربین در آمریکا حاکیست میزان فروش دوربین های دیجیتال بعد از ۵ سال متمادی افزایش یافته و این صنعت احیا شده است.

میزان خرید دوربین‌های دیجیتال بعد از سال‌ها افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که فروش کلی دوربین های دیجیتال در سال 2017 و طی ماه های ژانویه تا آوریل افزایش یافته است. این میزان افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.1 درصد اعلام شده است.

    این در حالی است که میزان فروش دوربین های دیجیتال در سه ماهه اول سال 2016 نسبت به سه ماهه اول سال 2015 با کاهش 14 درصدی مواجه شده بود.

    دوربین های دیجیتال حرفه ای با لنزهای قابل تعویض از بیشترین تاثیرگذاری در بازار برخوردار هستند و فروش آنها در ماه آوریل سال 2017 نسبت به ماه آوریل سال 2016 افزایشی 7.4 درصدی داشته است. در حالی که در چهار ماه آغازین سال 2016 فروش دوربین های DSLR نه درصد نسبت به سال 2016 کاهش داشته، مدل های ساده تر دوربین های دیجیتال از رشدی 50.6 درصدی برخوردار بوده اند.

    همچنین در مجموع میزان عرضه دوربین های دیجیتال دارای لنزهای قابل تعویض در سه ماهه اول سال 2017 رشدی 8.7 درصدی داشته است. دوربین های دارای لنز داخلی در مجموع 98 درصد از کل بازار عرضه دوربین های دیجیتال را طی ژانویه تا فوریه سال 2016 هم به خود اختصاص داده بودند و طی این مدت 4.5 میلیون واحد از این دوربین ها روانه بازار شده بود.

    در نهایت برترین شرکت های تولیدکننده دوربین های دیجیتال در جهان عبارتند از کنون، سونی، نیکون، فوجی فیلم و پاناسونیک.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر