تاریخ عرضه گوشی ایسوس زنفون ۴ مشخص شد

عصر کالا- تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی ایسوس زنفون ۴ (Asus ZenFone ۴) شنیده‌ایم و در نهایت این کمپانی زمان رونمایی از این گوشی هوشمند را تایید کرد.

تاریخ عرضه گوشی ایسوس زنفون ۴ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، امیدواریم که ایسوس به مانند عرضه گوشی ایسوس زنفون 3 طرفداران خود را زیاد معطل نکند. دیروز این کمپانی اعلام کرد که رسما از مدل ایسوس زنفون 4 رونمایی می‌کند و عرضه آن را نیز تا ماه آینده میلادی انجام خواهد داد.
    ایسوس پیش از این نسخه‌ای از گوشی ایسوس زنفون 4 را عرضه کرده بود. این دستگاه که ایسوس زنفون 4 مکس (ZenFone 4 Max) نام دارد از زمان معرفی تاکنون تنها در بازارهای روسیه معامله می‌شود. به احتمال بسیار زیاد آنها قصد دارند تا نسخه‌های قدرتمندتری از این گوشی جدید را به صورت بین المللی عرضه کنند.

    چندی پیش تیزری تبلیغاتی از ایسوس دیده شد که به معرفی گوشی جدید این شرکت اشاره داشت. ایده پشت طراحی این تیزر به خوبی نشان می‌دهد که اسمارت فون ایسوس زنفون 4 به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. این ویژگی احتمالا یکی از مهمترین نقاط قوت فروش این دستگاه خواهد بود.
    این برند تایوانی قصد دارد تا با برگزاری رویدادی در شهر پاسای فیلیپین که در تاریخ 19 آگوست برابر با 28 مرداد برگزار خواهد شد، گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 خود را معرفی کند. ایسوس مسلما در آن روز جزئیات بیشتری از قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه آن را اعلام خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر