فرضیه‌های مختلف در مورد نحوه قرارگیری دوربین اصلی نوکیا ۹

عصر کالا- تصاویر مفهومی مختلفی که در روز جمعه از گوشی نوکیا ۹ منتشر شد، ‌در قالب ویدیوی کوتاهی بر روی یوتیوب قرار گرفته است.

فرضیه‌های مختلف در مورد نحوه قرارگیری دوربین اصلی نوکیا ۹
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، این تصاویر شامل متغیرهای گوناگونی از پرچم‌دار نوکیا هستند که براساس آخرین شایعات در این خصوص ساخته شده اند.

    گذشته از رنگ‌بندی متنوع گوشی، تصاویر حاکی از دو حالت برای محل قرارگیری دوربین دوگانه نوکیا که اکثر کارشناسان جای آن را در پشت گوشی می‌دانند، هستند. در حالت اول دو دوربین به صورت افقی، در سمت راست فلش LED دوگانه قرار گرفته‌اند. برآمدگی دوربین نسبت به قاب گوشی در این حالت به خوبی مشخص است. در حالت دوم لنزهای دوگانه دوربین بالاتر از فلش و حسگر ضربان قلب قرار دارند.

    در هیچ کدام از این تصاویر حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه وجود ندارد. این درحالی بوده که دکمه فیزیکی هوم نیز برای نوکیا 9 درنظر گرفته نمی‌شود. بعید به نظر می‌رسد پرچم‌دار نوکیا بدون حسگر اثر انگشت روانه بازار شود و البته بعیدتر از آن، احتمال یکپارچگی این حسگر با صفحه نمایش دستگاه است.

    محصول شرکت HDM Global در هفته‌های اخیر چندبار به‌صورت آنلاین دیده شده است. در هر بار نیز صحبت‌های اغراق‌آمیز زیادی در مورد مقدار رم و حافظه داخلی آن به گوش رسیده است. در هر صورت، با هر مقدار رم و حافظه داخلی، قلب تپنده این گوشی آخرین محصول شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 835 خواهد بود که دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و فرکانس 2.35 گیگاهرتز است.

    براساس شایعات، نوکیا 9 در نسخه‌های متفاوت با 4، 6 و 8 گیگابات رم عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود تا این محصول پیش از پایان تابستان به‌صورت رسمی رونمایی شده باشد و قبل از ماه سپتامبر در فروشگاه‌ها عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر