تولید دوربین هوشمند امنیتی با عمر باتری یک ساله

عصر کالا- یک شرکت تجاری دوربین امنیتی هوشمند بی سیم جدیدی به نام اورکم تولید کرده که ضدآب بوده و قادر به ضبط تصاویر ویدئویی با دقت بالاست.

تولید دوربین هوشمند امنیتی با عمر باتری یک ساله
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این دوربین را می توان به راحتی در داخل یا خارج از خانه یا محیط کار نصب کرد. باتری این دوربین برای 365 روز یا یک سال استفاده کافی است و لذا ضرورتی به اتصال آن به پریز برق یا هر منبع دیگر تامین انرژی وجود ندارد.

    یکی دیگر از مزایای این دوربین آن است که می توان آن را به هر سطح فلزی چسباند. آهن ربای موجود در پشت این دوربین باعث می شود که محصول یادشده به راحتی به سطوح فلزی مختلف بچسبد و استحکام و پایداری لازم را داشته باشد.

    باتری این دوربین 13400 میلی آمپری بوده و توسط شرکت آنکر تولید شده که در زمینه تولید باتری برای محصولات الکترونیک پیشتاز است. دوربین مذکور تنها در صورت شناسایی هرگونه تحرک در محیط اطراف فعال می شود و دراین حالت ضبط تصویر را آغاز می کند.

    حافظه 16 گیگابایتی با قابلیت رمزگذاری AES و 128 بیتی از جمله دیگر مزایای این دوربین است که باعث می شود دسترسی اشخاص ثالث به محتوای ضبط شده ناممکن شود. مشاهده این تصاویر از راه دور و برروی گوشی یا رایانه ممکن است. برنامه موبایلی Eufy هم برای کنترل و مدیریت دوربین مذکور به کار می رود. قیمت این دوربین 299 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر