رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده

عصر کالا- شرکت نیکون دوربین دیجیتال جدیدی به نام Nikon D۷۵۰۰ عرضه کرده که از بسیاری از قابلیت های دوربین قدرتمند و گران Nikon D۵۰۰ برخوردار است، اما قیمت کمتری دارد.

رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اسکتریم تک، این دوربین که از یک ماه پیش به تدریج روانه بازارهای جهانی شده، مجهز به یک حسگر مجاوریاب است و اگر چشم خود را بر روی منظره یاب قرار دهید به طور خودکار ال سی دی دوربین را خاموش می کند.

    همچنین قابلیت ISO در این دوربین به خوبی تقویت شده است. منظره یاب نوری این دوربین از قابلیت پوشش 100 درصدی برخوردار است. جک هدفون و میکروفون و ال سی دی لمسی از جمله امکانات دیگر این دوربین است.

    در حالی که اکثر کارشناسان حسگر قدرتمند، سیستم پیشرفته فوکوس خودکار و قابلیت تهیه 8 عکس در ثانیه توسط آن را تحسین می کنند، امکان نصب تنها یک حافظه اس اس دی را نقطه ضعف مهمی برای این دوربین 1250 دلاری می دانند.

    حسگر APS-C CMOS دوربین یاد شده 20.9 مگاپیکسلی است و با استفاده از آن می توان ویدئوهایی با دقت 4K هم تهیه کرد. دوربین Nikon D7500 از توانمندی بالایی برای عکاسی در نور کم نیز برخوردار است.

    وزن این دوربین ضد آب تنها 640 گرم است و از پوشش مناسب برای حفاظت از دوربین در شرایط آب و هوایی مرطوب و دشوار برخوردار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر