قرارداد Nokia و ZEISS برای وضع استانداردهای جدید تصویربرداری موبایل

عصر کالا- ZEISS و Nokia برای وضع استاندارد جدید در تصویربرداری موبایل توافق کردند و این توافق بار دیگر برند ZEISS را به تلفن‌های هوشمند Nokia باز می‌گرداند.

قرارداد Nokia و ZEISS برای وضع استانداردهای جدید تصویربرداری موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، خانهٔ تلفن‌های Nokia و ZEISS از امضای توافق‌نامهٔ مشارکت اختصاصی با هدف وضع استانداردهای جدید تصویربرداری در صنعت تلفن همراه خبر دادند.

    این توافق‌نامهٔ درازمدت بر مبنای سابقهٔ مشارکت و همکاری بین ZEISS و Nokia در تلفن‌های هوشمند شکل گرفته است.

    این مشارکت با هدف مشترک ارتقاء کیفیت کلی تجربهٔ تصویربرداری در تلفن‌های است و بار دیگر برند ZEISS را به تلفن‌های هوشمند Nokia باز خواهد گرداند.

    ارتباط بین ZEISS و تلفن‌های Nokia بیش از یک دههٔ قبل آغاز شد و در طول مشارکت گذشتهٔ بین دو شرکت، نوآوری‌هایی در فناوری مانند نخستین تلفن همراه چند مگاپیکسلی در جهان و دستگاه‌هایی به دست آمد که استانداردهای جدیدی را در صنعت وضع کردند. از جمله این تجربه‌ها گوشی‌های سری N تا گوشی‌های مجهز به فناوری‌های Nokia PureView بودند.

    HMD Global Oy که مقرش در اسپوی فنلاند است، خانه‌ای جدید برای تلفن‌های Nokia است. HMD طیفی از تلفن‌های هوشمند و ابتدایی را برای مصرف‌کنندگان گوناگون و رده‌های مختلف قیمتی، طراحی کرده و به بازار عرضه می‌کند.

    ZEISS نیز شرکت فناوری آلمانی است که در حوزهٔ اپتیک و اپتوالکترونیک فعالیت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر