امکان عرضه آیفون ۸ با دوربین ۴K

عصر کالا- طبق گزارش های رسیده از مشخصات گوشی آیفون ۸، این گوشی ممکن است با دوربین فیلمبرداری ۴k ارائه شود.

امکان عرضه آیفون ۸ با دوربین ۴K
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هرچه به ماه سپتامبر و تاریخ رونمایی گوشی هوشمند آیفون 8 اپل نزدیک می‌شویم، روز به روز گزارش های بیشتری از جزئیات این گوشی پرچمدار شرکت اپل به فضای مجازی راه پیدا می‌کند.

    مهم‌ترین و جذاب ترین گزارشی که تا کنون از ساخت آیفون 8 به دست ما رسید، استفاده از اسپیکر خانگی هوم‌پاد در این گوشی بود. هرچند این شایعه پس از مدتی توسط شرکت اپل رد شد.

    اما به تازگی اطلاعات جدیدی توسط « iHelp » از گوشی آیفون 8 اپل منتشر شده است، بر اساس این گزارش دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را داراست. همچنین در این گزارش احتمالی ذکر شده که ممکن است دوربین سلفی آیفون 8 نیز مانند دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 4k عرضه شود.

    اگرچه ارائه یک گوشی با دوربین اصلی و سلفی 4k اتفاق بسیار هیجان انگیزی برای کاربران به شمار می‌رود، اما اگر این گزارش صحت داشته باشد، اپل اولین مرتبه ای است که یک گوشی با دوربین اصلی 4k عرضه می‌کند، اما به هرحال اپل نشان داده شرکتی نیست که همیشه همه چیز را یکجا به مشتری بدهد. از همین رو شاید بتوان برای نسل های بعد از آیفون 8 در انتظار آیفونی با دوربین اصلی و سلفی 4k بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر