ماشین ظرفشویی سامسونگ با قابلیت پاک کردن قدیمی ترین لکه ها

عصر کالا- سامسونگ در تولید تمام محصولات خود، همواره از خلاقانه ترین ایده ها الهام گرفته تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ با قابلیت پاک کردن قدیمی ترین لکه ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز از مدرن ترین تکنولوژی های موجود، بهره برده است. سامسونگ در تولید این ماشین ظرفشویی از تکنولوژی واتر وال استفاده کرده که آب را به صورت یک جریان آبشاری وارد محفظه ظرف ها می کند و در نهایت حداکثر پاکیزگی را به همراه دارد.

    یکی دیگر از تکنولوژی هایی که در ساخت ماشین ظرفشویی سامسونگ به کار رفته، Zone Booster است که تنها با لمس یک دکمه، یک شستشوی سریع و دقیق را آغاز می کند. در اینجا دکمه ای وجود دارد که با انتخاب آن می توانید شستشو را به قسمت راست یا چپ محفظه شستشو انتقال دهید و به این طریق لکه هایی که به سختی پاک می شوند را با فشار بیشتر آب و دمای بالاتر بشویید .

    ویژگی FlexTray ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز برای جا دادن ظروفی با اندازه بزرگ و یا ظروفی که به سختی در ماشین ظرفشویی جا می شوند مناسب است.

    ماشینهای ظرفشویی سامسونگ، به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام کار کردن، صدای زیادی تولید نمی کنند و از سیستم خاصی در ساخت آنها استفاده شده که صدا را تا 40dBA کاهش می دهد که کمترین صدای تولید شده در میان تمام برندهای ماشین ظرفشویی در بازار است.

    از طرفی محظه داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ به گونه ای طراحی شده که همه ظروف به آسانی به داخل سر می خورند و بیرون آوردن و یا قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی به راحتی صورت می گیرد.

    تکنولوژی دیگری که در ماشین ظرفشویی سامسونگ به کار رفته،Speed Booster نام دارد و به کاهش زمان لازم برای تکمیل پروسه شستشو کمک می کند. با انتخاب این گزینه، سرعت شستشوی ظروف را چندین برابر می کنید و در واقع این قابلیت، ماشین ظرفشویی سامسونگ را به یک گزینه ایده ال برای زندگی روزمره تبدیل می کند. محفظه داخلی نیز به گونه ای طراحی شده که با بیش از 15 تنظیمات مختلف، می توانید انواع ظروف با اندازه های مختلف را در آن جای دهید. البته در مدل های جدید تر از یک صفحه نمایش LED نیز استفاده شده است.

    -

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر