حضور برندهای با کیفیت خارجی به ارتقاء صنعت لوازم خانگی ایران کمک خواهد کرد

عصر کالا- جای خوشحالی است که برندهای کره ای در ایران خط تولید راه اندازی کرده اند و نتایج مثبت اینگونه حضور را در آینده نزدیک صنعت لوازم خانگی ایران، به تماشا خواهیم نشست.

حضور برندهای با کیفیت خارجی به ارتقاء صنعت لوازم خانگی ایران کمک خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تاثیرات مثبت حضور برندهای با کیفیت در بازار صنعت لوازم خانگی ایران، بیان داشت : عده ای معتقدند که چرا برندهای با کیفیت خارجی وارد کشور می شوند، باید از آنها پرسید که چرا وارد نشوند؟

    ولی ملکی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» بیان داشت : زمانی است که محصول مشابه با کیفیت و با قیمت رقابتی در بازار وجود دارد، آن زمان حضور برندهای بی کیفیت خارجی موضوعیت ندارد چرا که می توانیم مدعی شویم که محصول جایگزین در کشور موجو است.

    وی در ادامه افزود : اما واقعیت اینجاست که مشتری برندهای صاحب نام و باکیفیت بالا، به دنبال همان برند بوده و همان محصولات را خریداری می کند.به واقع باید بیان اذعان داشت که نمی توان مردم را به زور وادار به خرید یک برند خاص کنیم و باید خریدار در انتخاب محصول آزاد گذاشته شود.

    ولی ملکی با اشاره به حضور برندهای کره ای در حال تولید در ایران بیان داشت :  برندهایی نظیر سامسونگ و ال جی که در حال تولید در ایران هستند می توانند در افزایش کیفیت و رقابت، در بازار داخلی کشور تاثیر گذار باشند.

    وی ادامه داد : حضور این برندهای کره در حالی که در ایران کارخانجات تولیدی راه اندازی کرده اند و به واسطه حضور کارگران و مهندسان ایرانی، انتقال تکنولوژی به ایران نیز صورت خواهد گرفت، قطع به یقین در ارتقای کیفیت محصولات داخلی ما نیز تاثیر خواهد گذاشت.

    نماینده مردم مشکین شهر بیان داشت : باید یک واقعیت را بپذیرم و آن اینکه سالهاست نظم و انضباط در  چرخه صنعت کشور ما مفقود شده است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد : تولید برندهای با کیفیت خارجی در کشور به مهندسان و کارگران ما خواهد آموخت که در تولید کالا، استانداردهای جهانی را به نحو احسن رعایت کنند.

    وی در پایان بیان داشت : جای خوشحالی است که برندهای کره ای در ایران خط تولید راه اندازی کرده اند و نتایج مثبت اینگونه حضور را در آینده نزدیک صنعت لوازم خانگی ایران، به تماشا خواهیم نشست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر