نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در جیرفت گشاش یافت

عصر کالا- نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در جیرفت بمنظور تحقق شعار سال با ۳۸۰ غرفه در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع امروز (پنجشنبه ) گشاش یافت .

نمایشگاه عرضه کالای ایرانی در جیرفت گشاش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، ایرج طیبی مدیر این نمایشگاه افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جیرفت از تاریخ 18 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر در مصلی جیرفت آماده عرضه کالا به شهروندان است .
    وی ادامه داد: این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعداظهر از ساعت 16 تا 23 برای عموم مردم بر پاست.
    وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: در این نمایشگاه کالاهای با کیفیت ایرانی ارایه می شود که گامی مهم در راستای تحقق شعار سال رهبری می باشد.
    وی بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه ها در بخش های خوارو بار و مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، بلور، سوغات و صنایع دستی کالاهای خود را بفروش می رسانند.
    طیبی اظهار داشت: کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم، ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌، از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.
    وی به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مردم جنوب کرمان می توانند کالاهای مورد نیاز ماه مبارک رمضان خود را از طریق این نمایشگاه با تخفیف خریداری کنند.
    مدیر برگزاری نمایشگاه جیرفت بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها، کالاها و مایحتاج عمومی مردم با تخفیف ارائه می شود.
    وی عنوان کرد: نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا با نظارت خود اصناف برگزار می‌شود و بازرسان شورای اصناف و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف‌ کنندگان نیز بر کیفیت و قیمت کالاها نظارت مستقیم خواهند داشت.
    شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر