افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند

عصر کالا- سامسونگ بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه خود را در هند افتتاح و راه‌اندازی کرد.

افتتاح بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه سامسونگ در هند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بازار هند که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین بازارهای موبایل در جهان به شمار می‌رود، همواره از اهمیت بسزایی برای تولیدکنندگان گوشی هوشمند برخوردار است به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی در جهان تمرکز ویژه‌ای بر روی گسترش و توسعه بازار هند گذاشته‌اند.

    بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، شرکت کره‌ای سامسونگ حالا در اوپرا هاوس واقع در شهر بنگلارو، استان کارناتاکا اقدام به افتتاح و راه اندازی بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه محصولات فناوری نظیر گوشی های هوشمند و پرچمدار خود در جهان کرده است.

    این نمایشگاه که به وسعت 33 هزار فوت مکعب است، تمامی محصولات ارائه و معرفی شده توسط سامسونگ را به نمایش و در معرض دید عموم کاربران قرار داده است.

    مکان این نمایشگاه که اوپرا هاوس نام دارد، همانطور که از نامش مشخص است جایگاه برگزاری نمایش و آوازهای اوپرا در هند بوده است و از دو سال پیش تاکنون سامسونگ  با همکاری طرف های هندی توانسته است مکان آن را مناسب برگزاری همیشگی نمایشگاه و فروشگاه اختصاصی خود کند و سپس آن را به صورت رسمی راه اندازی کند.

    لازم به ذکر است که اوپرا هاوس به طور مداوم میزبان نمایش جدیدترین محصولات سامسونگ اعم از گوشی های هوشمند، تبلت، تلویزیون و تمامی تجهیزات صوتی و تصویری و لوازم خانگی خواهد بود.

    بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه بازار محصولات فناوری برآورد کرده اند که راه اندازی و برقراری این فروشگاه بزرگ و منحصر بفرد تاثیر بسزایی بر میزان فروش و استقبال مردم هند از محصولات این غول تکنولوژی کره ای خواهد داشت.

    یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این فروشگاه، قسمتی است که به منظور تجربه کاربران از محصولات مبتنی بر فناوری های نوین واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اختصاص یافته است. این قسمت به گونه ای طراحی شده است تا به کاربران و علاقمندان این امکان را بدهد محصولاتی نظیر عینک های واقعیت مجازی (VR) را استفاده کرده و در صورت تمایل  آن را خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر