معاون پلیس فتا:

مردم از اتصال به وای‌فای اماکن ناشناس خودداری کنند

عصر کالا- معاون اجتماعی پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) نیروی انتظامی گفت: هموطنان و مسافران نوروزی سعی کنند برای جلوگیری از سوءاستفاده به خصوص در طول سفرهای نوروزی، از مودم‌های جیبی یا اینترنت همراه استفاده و از اتصال به وای‌فای اماکن ناشناس خودداری کنند.

مردم از اتصال به وای‌فای اماکن ناشناس خودداری کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، سرهنگ رامین پاشایی روز شنبه با بیان اینکه اتصال به وای فای (شبکه اینترنت بی سیم) اماکن ناشناس احتمال هک شدن و سوءاستفاده قرار گرفتن توسط افراد فرصت طلب و کلاهبردار را افزایش می دهد، افزود: به شهروندان توصیه می شود برای واریز وجه در قالب خدمات مسافرتی از قبیل رزرو هتل و اماکن اقامتی، بلیت هواپیما، قطار و غیره فقط از طریق سایت های معتبر اقدام کنند.
    وی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن کارت های عابر بانک خود از طریق تلفن گویای بانک، تلفن همراه یا دستگاه های خودپرداز بانکی برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده حساب بانکی خود را مسدود کنند.
    سرهنگ پاشایی همچنین با توجه به بروز سیل در برخی مناطق کشور طی چند روز گذشته از مردم خواست برای یاری رساندن و ارائه کمک های نقدی صرفا از طریق شماره حساب های اعلامی از صداوسیما و خبرگزاری های معتبر وجوهات نقدی خود را واریز کنند.
    معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص فروشندگان کنار جاده ای نیز گفت: شهروندان نباید به هیچ عنوان کارت های بانکی و رمز عابر بانک خود را در اختیار فروشندگان کنار جاده ای و دست فروشان قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر