هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی‌ها

عصر کالا- گروهی از هکرها اعلام کرده‌اند که کنسول بازی نینتندو سوئیچ را هک کرده و سیستم عامل دیگر لینوکس را برروی آن نصب کردند.

هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بر اساس اخبار منتشر شده، آمار حملات سایبری و هک در سال گذشته میلادی 2017، به اوج خود رسیده است و با توجه به افزایش روزافزون حملات سایبری از سوی هکرها، کشورهای زیادی در سراسر جهان هدف این گونه حملات قرار گرفته‌اند و آسیب‌ها و خسارات جبران‌ناپذیری را متحمل شده‌اند.

    بحالا گروهی از هکرها و مجرمان سایبری تحت عنوان fail0verflow اعلام کرده‌اند که توانسته‌اند کنسول بازی نینتندو سوئیچ را هک کرده و با نفوذ به آن و نصب سیستم عامل لینوکس، آن را به یک تبلت لینوکسی تبدیل کرده‌اند.

    یکی از بزرگترین انگیزه‌های هکرها برای هک کنسول‌های بازی، دسترسی رایگان و نصب یک سری از بازی‌های پولی است که این امر موجب آسیب رساندن و درنهایت ورشکستگی توسعه دهندگان این بازی‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده بازی‌های مجازی و رایانه‌ای خواهد شد.

    هرچند که تولیدکنندگان این کنسول‌های بازی با بهره‌مندی از روش‌های نوین، دسترسی هکرها به لایه‌های درونی این دستگاه‌ها را بسیار سخت و طاقت‌فرسا کرده‌اند اما باز هم با این حال، گروهی از هکرهای زبده توانسته‌اند به آنها نفوذ پیدا کرده و برخی از بازی‌های ارائه شده را به طور کاملا رایگان و کپی شده، نصب و بازی کنند.

    این تیم از هکرها در صفحه توییتر خود اعلام کرده‌اند که حفره‌های امنیتی موجود در کنسول بازی نینتندو سوئیچ، آنها را قادر ساخته تا سیستم عامل دیگری را برروی آن نصب کنند. اما آنها اطلاعات و جزئیات دیگری از نحوه انجام این کار را منتشر نکرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر