گوشی پرچم دار بدون اسم موتورولا با پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵ رویت شد

عصر کالا- کمپانی موتورولا که در حال حاضر زیرمجموعه کمپانی لنوو است هیچ گوشی پرچم‌داری را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC ۲۰۱۷) معرفی نکرد ولی این بدان معنی نیست که موتورولا روی گوشی پرچم‌دار خود کار نمی‌کند.

گوشی پرچم دار بدون اسم موتورولا با پردازنده اسنپدارگون ۸۳۵ رویت شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از دیجی‌رو، به تازگی تصویری از گوشی پرچم‌دار موتورولا با پردازنده اسنپدارگون 835 کوالکام در توییتر رویت شده است. این پردازنده قدرتمند قرار است برای اولین بار روی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 (Galaxy S8) نصب شود و در اردیبهشت ماه سال آینده روانه بازار جهانی گوشی‌های هوشمند خواهد شد. بسیاری معتقدند بعد از ورود گوشی پرچم‌دار سامسونگ بسیاری از کمپانی‌های دیگر گوشی‌های پرچم‌دار خود را با این پردازنده قدرتمند روانه بازار خواهند کرد.

     


    این تصویر در حساب کاربری خبرنگار بخش فناوری «دیانا گوورت» منتشر شده است، در این تصویر نتایج آزمایشات سرعت گوشی به طور واضح نمایش داده شده که دیگر شکی باقی نخواهد گذاشت که گوشی‌ پرچم‌دار موتورولا دارای پردازنده اسنپدارگون 835 است.گوورت در این توضیح این عکس نوشته که این گوشی هوشمند در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد و دارای چهار آنتن خواهد بود که به این گوشی اجازه می‌دهد شبکه‌های Gigabit LTE را پشتیبانی کند. در این جا به طور قطعی باید اعلام کنیم که در سال 2017 میلادی گوشی‌ پرچم‌دار موتورولا وارد بازار جهانی خواهد شد. برای خبرهای بیشتر از محصولات موتورولا و لنوو همراه

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر