زمان عرضه گوشی موتورولا Moto C Plus مشخص شد

عصر کالا- ماه گذشته کمپانی موتورلا گوشی مقرون به صرفه Moto C و Moto C Plus خود را معرفی نمود و حالا قرار است این گوشی‌ها به زودی به بازار عرضه شوند.

زمان عرضه گوشی موتورولا Moto C Plus مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، به تازگی موتورلای هندوستان تأیید کرده گوشی Moto C Plus قرار است در هندوستان در تاریخ 29 خرداد عرضه شود. همچنین این کمپانی دعوت‌نامه های خود را برای کنفرانس خبری نیز منتشر نموده است. گوشی Moto C در حال حاضر در این کشور با قیمت 95 دلار عرضه شده است. هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت گوشی Moto C Plus مطرح نشده اما قیمت آن کمی بیشتر از گوشی Moto C است.

    این گوشی مشخصات چشم گیری نخواهد داشت و بخش گوشی‌های رده پایین بازار را مورد هدف قرار داده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5 اینچی است که وضوح تصویر آن 1280 در 720 پیکسل است. پردازش در این گوشی به عهده پردازنده MediaTek بوده و به همراه 2GB رم و 16GB حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌گردد.
    از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی برای عکس برداری و فیلم برداری، دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی، باتری 4000 mAh و همچنین اندروید 7.0 نوقا به عنوان سیستم عامل اشاره نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر