موتورولا موتو زد ۲ پلی از سازمان تنا تأییدیه گرفت

عصر کالا- به تازگی سازمان تنا (TENAA) مشخصات فنی گوشی هوشمند موتورولا موتو زد ۲ پلی (Motorola Moto Z۲ Play) را منتشر کرد. بنابراین انتظار داریم که به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون باشیم.

موتورولا موتو زد ۲ پلی از سازمان تنا تأییدیه گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شبکه ، سازمان تنا نهادی در کشور چین است که مانند FCC در ایالات متحده عمل می‌کند. هر محصول ارتباطی که قرار باشد به بازارهای داخلی کشور چین عرضه شود، باید حتما تأییدیه سازمان تنا را اخذ کند. بنابراین، همواره دیده‌ایم که مشخصات فنی اسمارت‌فون‌های برندهای گوناگونی همچون هوآوی، شیائومی، میزو، لنوو و غیره از این سازمان تأییدیه اخذ کرده‌اند.

    به تازگی گوشی جدید شرکت موتورولا که هم اکنون زیر مجموعه لنوو است، توانسته از سازمان تنا تأییدیه دریافت کند. این گوشی هوشمند موتورولا موتو زد 2 پلی نام دارد و طبق اطلاعاتی که از سوی سازمان تنا منتشر شده، یک گوشی میان رده خواهد بود. سازمان تنا اشاره می‌کند که گوشی مذکور از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و از نوع OLED بهره‌مند می‌شود.

    متاسفانه اشاره دقیقی به وضوح تصویر نمایشگر گوشی نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که وضوح فول اچ‌دی برای آن در نظر گرفته شود. تراشه‌ای که در گوشی موتورولا موتو زد 2 پلی به‌کار می‌رود، به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز مجهز خواهد بود، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که تراشه اسنپدراگون 626 در آن استفاده شود.

    باتری دستگاه ظرفیت 2820 میلی آمپر ساعتی دارد و رم آن 4 گیگابایتی خواهد بود. همچنین دستگاه 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود اینکه اشاره‌ای به پشتیبانی دستگاه از حافظه جانبی نشده، پیش‌بینی می‌کنیم که موتورولا موتو زد 2 پلی از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی کند.

    دوربین اصلی گوشی مذکور از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گفته شده که دوربین سلفی گوشی از چراغ فلش LED اختصاصی هم بهره خواهد برد. وزن 145 گرمی، ابعاد 5.99 در 76.2 در 156.2 میلیمتری و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 7.0.1 نوقا هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی موتورولا موتو زد 2 پلی محسوب می‌شود. پس این گوشی ضخامت فوق‌العاده ناچیزی را ارائه می‌کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی و قیمت احتمالی موتورولا موتو زد 2 پلی منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر