کیفیت دوربین گوشی Moto G۵ را ببینید

عصر کالا- دیروز دو گوشی Moto G۵ و Moto G۵ Plus در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی شدند. این گوشی‌ها مشخصات سخت افزاری قابل قبولی دارند و از دوربین‌های خوبی هم بهره می‌برند. به همین دلیل عکس‌هایی که با دوربین این گوشی‌ها ثبت شده‌اند، منتشر شده‌اند تا علاقه‌مندان با کیفیت عکس‌های این دوربین آشنا شوند.

کیفیت دوربین گوشی Moto G۵ را ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا، از مشخصات کلی این دو تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به بدنه‌ی آلومینیومی، اندروید 7 نوقا و کیفیت Full HD صفحه نمایش اشاره کنیم. موتو G5 صفحه نمایش 5 اینچی و موتو G5 پلاس هم صفحه نمایش 5٫2 اینچی دارد. موتو G5 به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 430 و موتو G5 پلاس هم به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 652 مجهز شده‌اند.

    تلفن هوشمند G5 دوربین 13 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری HD دارد و مدل پلاس هم از دوربین 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری 4K بهره‌مند شده است. ظرفیت باتری گوشی G5 به 2800 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و ظرفیت  باتری مدل G5 پلاس هم 3000 میلی آمپر ساعت است. گوشی Moto G5 با حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد. گوشی موتو G5 پلاس هم با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود که قیمت 229 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه نگاهی داشته باشیم به تصاویری که دوربین Moto G5 پلاس به ثبت رسانده‌ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر