نخستین تصویر واقعی منتسب به موبایل Moto Z۲ منتشر شد

عصر کالا- برند موتورولا که اکنون متعلق به شرکت لنوو است، از قدیمی ترین نام های صنعت موبایل بوده که در چند سال اخیر فراز و نشیب های زیادی را طی نموده است. همانطور که قبلاً خواندید، پرچمدار بعدی این برند Moto Z۲ نام دارد و احتمالاً در تابستان امسال از آن رونمایی خواهد شد.

نخستین تصویر واقعی منتسب به موبایل Moto Z۲ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین،حالا منابعی از درون کمپانی تصویری منتشر کرده اند که گمان می رود مربوط به موبایل مذکور باشد. این دستگاه که ماه گذشته «ایوان بلس» هم به وجود آن اشاره کرد بود، احتمالاً همزمان با مدل Moto Z2 Play (که در تصویر مشاهده می کنید) به مصرف کنندگان معرفی خواهد شد.

    با توجه به تصاویر، Moto Z2 در نمای جلو شباهت بسیاری با برادر خود Z2 Play دارد و مکان دکمه های جانبی، اسکنر اثر انگشت و سنسورها تقریباً یکسان است. البته تفاوت طراحی با مدل های سال قبل غیر قابل انکار بوده و به نظر می رسد لنوو قصد دارد در محصولات جدید خود، از زبان طراحی مشترکی استفاده نماید.

    یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی پنل جلویی Moto Z2 به چشم می خورد، حاشیه های بالا و پایین نمایشگر است که با در نظر گرفتن رقبای موجود، تا حدودی زیاد به نظر می رسند. همچنین وجود فلاش برای دوربین سلفی و حضور لوگوی Moto زیر اسپیکر مکالمه، از دیگر ویژگی های طراحی تلفن مورد بحث هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر