گوشی موتو زد ۲ فورس در ۳ مرداد معرفی خواهد شد

عصر کالا- با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، تاریخ رونمایی از گوشی موتو زد ۲ فورس (Moto Z۲ Force) مشخص شد. این دستگاه در تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد.

گوشی موتو زد ۲ فورس در ۳ مرداد معرفی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، دقیقا یک هفته قبل بود که موتورولا با ارسال دعوت‌نامه‌ای نشان داد که قصد دارد تا با برگزاری رویدادی در 25 جولای، گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند. در حالی که در این دعوتنامه نامی از هیچ گوشی خاصی برده نشده بود، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که این محصول جدید می‌تواند گوشی موتو زد 2 فورس و موتو ایکس 4 (Moto X4) باشد که توسط موتورولا در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد.
    در این تیزر جدید دو گوشی به نمایش درآمده که نمایشگرهای هر دو شکسته شده است. شیشه‌های شکسته شده در تمامی پس زمینه این تصویر دیده می‌شود و اشاره به این موضوع دارد که این اسمارت فون جدید دارای یک نمایشگر شاترشیلد (shattershield) است. نمایشگر شاترشیلد تکنولوژی منحصر به فردی در طراحی صفحه نمایش بوده و یک سیستم یکپارچه‌ طراحی شده از پنج لایه‌ مختلف به‌منظور جذب ضربه است.

    این ویژگی تضمین می‌کند که در صورت افتادن گوشی از ارتفاع 5 فوت (حدود 1.5 متری)، نمایشگر آن هیچ آسیبی ندیده و نشکند. تنها گوشی هوشمندی که این ویژگی را در اختیار دارد، موتو زد فورس بوده و اکنون گویا نسخه 2017 این گوشی نیز به این تکنولوژی مجهز شده است.
    مشخصات موتو زد 2 فورس
    گوشی موتو زد 2 فورس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت تصویری کواد اچ دی) است. در درون این اسمارت فون پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 کوالکام قرار گرفته، 4 گیگابایت رم دارد و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.
    در پنل پشتی موبایل موتو زد 2 فورس یک دوربین دوگانه جای گرفته که از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی شکل گرفته است و دوربین سلفی آن دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی است. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و البته سنسور اثر انگشت آن بر روی دکمه اصلی تعبیه شده است. مطمئنا جزئیات بیشتر درباره مشخصات موتو زد 2 فورس در 3 مرداد ماه با برگزاری رویداد موتورولا آشکار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر