مشخصات احتمالی گوشی موتو M۲ در بنچمارک‌ها رویت شد

عصر کالا- مشخصاتی از یک گوشی مجهز به چیپست هلیو ایکس ۲۰ منتشر شده است که ظاهرا مربوط به گوشی موتو M۲ است. این گوشی احتمالا از نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی نیز برخوردار بوده و به زودی معرفی میشود.

مشخصات احتمالی گوشی موتو M۲ در بنچمارک‌ها رویت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ یک گوشی معرفی نشده برند موتو با شماره مدل XT1902-3 در وب سایت Geekbench رویت شده که مشخصات فنی اصلی این گوشی را افشا کرده است. همانطور که شما هم در لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید، این گوشی که احتمالا موتو M2 خواهد بود از یک پردازنده هلیو ایکس 20 با سرعت 1.85 گیگاهرتز قدرت خواهد گرفت. این پردازنده با یک رم 4 گیگابایتی همراه خواهد شد و در راس بخش نرم افزاری نیز، اندروید 7.1.1 نوقا قرار خواهد داشت.

    مشخصات احتمالی گوشی موتورولا موتو M

    با توجه به مشخصات ذکر شده، ما حدس می‌زنیم که این گوشی نسل جدید موتو M باشد که همراه با پردازنده هلیو پی 15 روانه بازارهای ضعیف موبایل شده بود. حال اگر گوشی XT1902-3 همان گوشی موتو M2 باشد، ما باید انتظار حضور یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی را بر روی آن داشته باشیم که می‌تواند برای محصولی در این رده ایده آل به حساب آید. گوشی های جذاب و باکیفیتی نظیر ورنی آپولو همراه چیپست هلیو ایکس 20 روانه بازار شده اند، بنابراین ام 2 در صورت عرضه کار آسانی را نخواهد داشت.

    عدم تغییرات ظاهری در M2 و عرضه همراه با بدنه فلزی

    در حال حاضر بدنه Moto M ساخته شده از فلز است، بنابراین نمی‌توان انتظار تغییراتی بنیادین در نمای ظاهری و طراحی این گوشی داشت. تنها این مشخصات سخت افزاری و کمی تغییر در شکل گوشی جدید موتو ام 2 است که می‌تواند آن را آماده‌ی ورود به بازار کند. تا به امروز اطلاعات زیادی از این محصول معرفی نشده در دست ما نیست، اما قطعا طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بیشتر با نسل جدید گوشی میان رده‌ای موتورولا آشنا خواهیم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر