موتورولا نسخه‌ای دقیقا شبیه به آیفون X رونمایی کرد + تصاویر

عصر کالا- روز گذشته پس از مدت‌ها شایعه، گوشی جدید موتورولا معرفی شد و اولین لقبی که این گوشی به محض معرفی دریافت کرده، «آیفون تقلبی» بوده است. نکته جالب‌تر یکی از مدل‌های موتورولا P۳۰ است که رنگی دقیقا مشابه با هوآوی پی۲۰ خواهد داشت.

موتورولا نسخه‌ای دقیقا شبیه به آیفون X رونمایی کرد + تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، دلیل اینکه به این گوشی لقب آیفون تقلبی داده‌اند، بخش جلویی گوشی بوده که با یک بریدگی در بالای نمایشگر، بسیار شبیه به آیفون 10 بوده و در بخش پایین نمایشگر اگر اسم موتورولا درج نشده بود، می‌شد آن را واقعا به عنوان یک آیفون تقلبی به فروش رساند! در بخش پشتی نیز دقیقا طراحی مشابه iPhone X را شاهد هستیم که لوگوی اپل با لوگوی موتورولا جایگزین شده و این لوگو به عنوان سنسور اثر انگشت نیز کار می‌کند.

    اولین بار گوشی هوآوی پی20 بود که با ترکیب دو رنگ آبی و بنفش، یکی از زیباترین گوشی‌های سال 2018 را عرضه کرد. هوآوی این ترکیب رنگی را Twilight نامید و موتورولا به آن Aurora می‌گوید. قسمت خوشبینانه ماجرا اینجاست که فارق از هر لقبی که به این گوشی می‌دهند، با خرید این گوشی می‌توان از بهترین‌های دو دنیای آیفون 10 و هوآوی پی20 استفاده کرد. این گوشی ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد و پس از آن در دیگر نقاط دنیا عرضه خواهد شد.

    موتورولا پی30 شباهت زیادی به Motorola One Power دارد که پیش‌تر عکس‌هایی از آن منتشر شده بود. ممکن است پی30 با اسم One Power برای بازار جهانی ری‌برند شده و عرضه شود. در نهایت، این گوشی یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید. پردازنده اسنپ‌دراگن 636 همراه با 6 گیگابایت رم و یک باتری 3000 میلی‌آمپری، سخت افزار این گوشی را تشکیل می‌دهند.

    موتورولا پی30 با اندروید اورئو 8.0 و همراه با رابط کاربری لنوو ZUI 4.0 عرضه می‌شود. در بخش جلویی گوشی نیز یک نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت 19:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار دارد. دوربین سلفی گوشی نیز 12 مگاپیکسلی بوده و در بخش پشتی دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی حضور دارند.

    این گوشی در تاریخ 24 شهریور ماه در دو حافظه 64 و 128 گیگابایت و به ترتیب با قیمت‌های 303 و 360 دلار عرضه خواهد شد. همچنین موتورولا پی30 با سه رنگ مشکی، سفید و Aurora، عرضه می‌شود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر