بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد

عصر کالا- سازمان GSMA که از برگزار کننده‌های نمایشگاه MWC به حساب می‌آید، بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد. این سازمان گوشی گلکسی S۷ اج را به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال انتخاب کرد. انتخابی که چندان هم دور از ذهن نبود.

بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به عنوان محصولی که ظاهری منحصر به فرد دارد و دوربین آن عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده، شناخته می‌شود. گوشی گلکسی S7 اج برای اینکه جایزه بهترین گوشی سال را به دست بیاورد، با گوشی‌های  iPhone 7 Plus از شرکت اپل، Pixel XL از شرکت گوگل، P9 از شرکت هواوی و Moto Z از شرکت موتورولا رقابت کرد. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی‌های سونی در این رقابت جایی نداشتند.

    باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ سال گذشته هم همین جایزه را برای گوشی قبلی خودش دریافت کرده بود. به احتمال سال آینده هم گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نامزد دریافت این جایزه می‌شوند. سامسونگ گفته پرچم‌دارهای جدید خودش را در تاریخ 9 فروردین ماه معرفی و خواهد کرد. امروز هم ویدیویی از این گوشی‌ها منتشر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر