برترین تبلت های هوشمند در سالی که گذشت

عصر کالا- در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به برترین تبلت های هوشمند در سال ۹۵. با اینکه پس از تولید فبلت ها توسط کمپانی های مختلف بازار تبلت های معمولی به شدت افت کرد و تمایل کاربران به این گجت ها بسیار کاهش پیدا کرد، اما برخی از تولید کنندگان با اعمال برخی تغییرات توانستند کارایی این دستگاه ها را افزایش دهند و دوباره توجه کاربران را جلب کنند.

برترین تبلت های هوشمند در سالی که گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» ؛ در حال حاضر تبلت های هیبریدی یا 2 در 1 محبوب ترین تبلت ها محسوب میشوند و فروش این محصولات با روند مثبتی ادامه دارد. کمپانی های مختلفی در حال این نوع از تبلت ها هستند و مدل های خوبی از این تبلت ها در بازار وجود دارند. در ادامه به بهترین مدل از تبلت ها رسیدگی خواهیم کرد.


    سرفیس پرو 4 مایکروسافت
    سرفیس پرو مایکروسافت را میتوان حرفه ای ترین تبلت هیبریدی بازار دانست. محصولی با کیفیت ساخت بسیار بالا و با طراحی چشمگیر که میتواند کاربری مشابه یک نوت بوک با قابلیت حمل بالا را نیز به شما ارائه دهد. این تبلت دارای کانفیگ های مختلفی است و میتوانید سرفیس پرو 4 را بدون کیبورد یا همراه با کیبورد تهیه کنید. مانند دیگر محصولات سری سرفیس، این تبلت را نمیتوان محصولی مناسب برای انجام بازی دانست اما برای صاحبان کسب و کار، بی شک سرفیس پرو بهترین گزینه ی موجود در بازار است. البته باید خاطر نشان کرد که سرفیس پرو با قیمت بسیار بالایی در کشور ما به فروش میرسد و پشتیبانی مطمئنی نیز برای این محصول وجود ندارد که باعث شده ارزش خرید این تبلت کم نظیر کاسته شود.

    + طراحی فوق العاده و کیفیت ساخت ایده آل

    + نمایشگر بسیار با کیفیت

    + سیستم عامل ویندوز 10 اورجینال نسخه ی پروفشنال

    + قدرت سخت افزاری عالی

    + عمر باتری رضایت بخش


    آیپد پرو اپل
    اپل، آیپد پرو را به گونه ای برای رقابت با سرفیس پرو مایکروسافت وارد میدان کرد که همچون رقیب خود، از نظر سخت افزاری بی عیب و نقص است. از نظر طراحی نکته ی خاصی در آیپد پرو دیده نمیشود و همچنان فاکتور سادگی در طراحی زیبای این دستگاه موج میزند. با اینکه آیپد از یک نمایشگر 9.7 اینچی برخوردار است

    ، ابعاد و وزن دستگاه باعث شده تا میزان حمل شوندگی آن بسیار بالا باشد. اما بر خلاف سرفیس پرو، آیپد پرو از سیستم عامل iOS اپل برخوردار است و با اینکه از نظر تنوع نرم افزاری مشکل در این سیستم عامل وجود ندارد، نباید انتظار آزادگی عمل ویندوز را از iOS داشته باشیم. همچون سرفیس و دیگر محصولات اپل، آیپد پرو نیز قیمت بالایی دارد. ضمن اینکه فروش کیبورد و قلم به صورت جداگانه صورت میگیرد.

    + نمایشگر خیره کننده

    + اسپیکرهای قدرتمند

    + کیفیت ساخت بسیار بالا

    + پشتیبانی از کیبورد و قلم

    + قدرت سخت افزاری بالا


    ذن پد 3اس ایسوس
    تبلتی حرفه ای از کمپانی تایوانی ایسوس که حرف های زیادی برای گفتن دارد. این تبلت را میتوان یکی از بهترین تبلت های اندرویدی حال حاضر در بازار دانست که میتواند گزینه ی ایده آلی برای طرفداران تبلت های اندرویدی باشد. در مقایسه با رقبا، این تبلت قیمت بسیار مناسب تری دارد در حالی که در بسیاری از فاکتور ها هیچ کمبودی نسبت به رقبای خود ندارد. بدنه ی تمام فلزی ذن پد ایسوس باعث شده حس یک کالای کاملا لوکس هنگام لمس تبلت به کاربر منتقل شود. نمایشگر 9.7 اینچی دستگاه باعث شده ذن پد 3 اس برای کاربری های مختلف مناسب باشد. به طور واضحی ایسوس تلاش کرده تا این تبلت، محصولی کم عیب و نقص باشد.

    + کیفیت ساخت بالا و طراحی عالی

    + ارزش خرید بسیار بالا

    + عملکرد سخت افزاری ایده آل

    + صفحه نمایش با کیفیت


    یوگا بوک لنوو
    محصولی متفاوت از لنوو که طراحی خاص آن به کیبورد دستگاه خلاصه میشود. یوگا بوک نیز از سیستم عامل ویندوز برخوردار است و همان طور که از اسمش پیداست، در دسته ی تبلت های هیبریدی قرار میگیرد. از نظر مشخصات سخت افزاری این تبلت را نمیتوان رقیب سرفیس پرو دانست و اختلاف بین این دو زیاد است. اما نباید فراموش کرد که یوگا بوک از قیمت به مراتب پائین تری نیز برخوردار است. مهم ترین فاکتور رعایت شده در یوگا بوک لنوو، امکان حمل بالای این دستگاه است. در صورتی که نیازی به پردازش های سنگین ندارید اما سبک بودن و ابعاد مناسب برای شما اهمیت زیادی دارد، میتوانید نیم نگاهی به یوگا بوک داشته باشید.

    + طراحی نوآورانه

    + عمر باتری مناسب

    + ابعاد جمع و جور


    سامسونگ گلکسی تب اس 2
    اخیرا سامسونگ نسخه ای جدید از این تبلت را وارد بازار کرده است که از نظر مشخصات فنی بروز شده است و ویژگی های جدیدی مانند اثر انگشت به آن اضافه شده و باعث افزایش ارزش خرید آن شده است. این تبلت را میتوان یکی از بهترین گزینه های برای کاربری مالتی مدیا دانست. وبگردی، انجام بازی، کتابخوانی و غیره به خوبی در این تبلت انجام پذیر است. ضمن اینکه باتری دستگاه شما را نا امید نمیکند. طراحی این تبلت شاید به نظر چندان عالی نرسد، اما ویژگی های در نظر گرفته باعث میشود طراحی ساده ی آن را بپذیرید.

    + نمایشگر با کیفیت

    + وزن مناسب

    + مشخصات سخت افزاری مناسب

    + عمر باتری مناسب


    آیپد مینی 4 اپل
    اگر به دنبال یک تبلت با صفحه نمایش نسبتا کوچک تر هستید و در عین حال میخواهید همچون مدل های بزرگتر از قدرت سخت افزاری خوب و کیفیت ساخت بالا بهره مند شدید و در عین حال از محدودیت بودجه رنج نمیبرید، آیپد مینی قطعا یکی از گزینه های مناسب برای خرید است. برای برخی کاربران نمایشگر بزرگ کارایی زیادی ندارد و ابعاد حمع و جور دستگاه را ترجیح میدهند. این فاکتور ها در آیپد مینی 4 به خوبی در جریان است.

    + کیفیت ساخت بالا

    + قدرت افزاری ایده آل

    + سبک وزن

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر