تبلت شیائومی می پد ۳ رونمایی شد

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگری با کیفیت

عصر کالا- تبلت جدید شیائومی با نام می‌پد ۳ با دوربین قابل توجه ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل معرفی شد.

تبلت شیائومی می پد ۳ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت؛ پس از اینکه سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 3 خود را معرفی کرد با بازخوردهای مختلفی از جانب کاربران و منتقدان مواجه شد. حال شاید این محصول الهام‌بخش کمپانی چینی شیائومی شده باشد تا تبلت جدیدی برای رقابت با تب اس 3 وارد بازار کند. اکنون مدت‌زمان قابل توجهی از عرضه‌ی آخرین مدل می‌پد شیائومی می‌گذرد و به همین دلیل احتمال می‌رفت تغییر بزرگی در نسل جدید این محصول اعمال شود؛ در هرحال معرفی می‌پد 3 شیائومی در سکوت خبری انجام شده است.

     

    می‌پد 3 از نظر طراحی از سبک مشابه نسل قبلی خوب بهره می‌برد و اگر با محصولی مثل می‌پد 2 که در سال 2015 معرفی شده است، آشنایی داشته باشید؛ احتمالا طراحی می‌پد 3 نیز برای شما آشنا خواهد بود. از مدت‌ها قبل برخی انتظار داشتند شیائومی یک تبلت اندروید پرچم‌دار معرفی کند و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده بود. از آنجا که این کمپانی همیشه از سبک طراحی اپل الهام گرفته است؛ جای تعجب ندارد که تبلت می‌پد 3 هم طراحی شبیه به آیپد داشته باشد.

     

    خوشبختانه مشخصات فنی نسل بعدی تبلت می‌پد شیائومی به‌روز است. این دستگاه از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر می‌پد 3 نیز 7.9 اینچی است و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل ارائه می‌دهد. باتری در نظر گرفته‌شده برای این تبلت  6000 میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به ابعاد این محصول، بزرگ به‌نظر می‌رسد. پردازنده‌ی این دستگاه MT8176 مدیاتک شامل شش هسته‌ی 2.1 گیگاهرتزی است.

    mi pad 3

    تبلت شیائومی امکانات عجیبی دارد که مهم‌ترین آن‌ها دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 آن است. مسلما وجود چنین دوربینی روی یک تبلت بسیار قابل توجه است؛ چرا که کمتر کسی از این نوع محصولات برای عکاسی استفاده می‌کند. علاوه‌بر این باید به نمایشگر رتینای این تبلت اشاره کرد. می‌پد 3 برای رقابت با قابلیت True Tone آیپد پرو، از ویژگی جدیدی به نام temperature adjustment بهره می‌برد که با توجه به نور محیط، می‌تواند نور صفحه‌نمایش را تنظیم کند. می‌پد 3 از ویژگی دیگری به نام eye protection mode بهره می‌برد که این ویژگی نیز برای رقابت با حالت شب آیپد در نظر گرفته شده است. افزون بر این، یک حالت مخصوص سیاه‌ و سفید وجود دارد که البته مزیتی برای چشمان کاربر در پی نخواهد داشت.

    تبلت شیائومی می پد 3 از ششم آوریل در چین به‌ فروش خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول حدودا 220 دلار است که برای مقابله با آیپد مینی اپل در بازار چین مناسب به‌ نظر می‌رسد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر