انتظارها برای تبلت ارزان قیمت مایکروسافت به پایان رسید

عصر کالا- سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و ۱۰ اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند.

انتظارها برای تبلت ارزان قیمت مایکروسافت به پایان رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, یک هفته پیش بود که اخبار جدیدی درباره تصمیم مایکروسافت برای ارائه یک تبلت ارزان قیمت و به صرفه منتشر شد. حالا به نظر می رسد این شرکت بزرگ آمریکایی قصد دارد امروز عضو جدیدی را به خانواده تبلت و رایانه‌های سرفیس اضافه کند و آن تبلت جدیدی تحت عنوان سرفیس گو ( Surface Go) است.

    بلومبرگ نیز اخیرا گزارش‌هایی منتشر کرده بود که نشان می‌داد مایکروسافت می‌خواهد برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند پول هنگفتی را برای خریداری و تهیه تبلت بپردازند، یک دستگاه تبلت سرفیس 10 اینچی که لبه‌های منحنی‌تری دارد و از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند را تولید و معرفی کند.

    تصاویر جدید در صفحه کاربری توییتر مایکروسافت از معرفی این محصول در تاریخ 10 ژوئیه ( 19 تیر) در ساعت 6 صبح حکایت دارد. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد به منظور رقابت با تبلت‌های آی‌پد اپل و کروم بوک‌های گوگل، این محصول جدید را با پایه قیمت 399 دلار عرضه کرده و به فروش برساند.

    به نظر  می‌رسد که صفحه نمایش این تبلت جدید ارزان قیمت، 10 اینچ و با رزولوشن و کیفیت تصویر 1200 در 1800 در کنار تراشه پردازنده  پنتیوم گلد اینتل خواهد بود. از دیگر قابلیت های این تبلت با صرفه اقتصادی می‌توان به گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در نسخه LTE با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. همچنین شایعات در فضای مجازی حاکی است که تبلت جدید و ارزان قیمت مایکروسافت تحت عنوان «Surface Go» معرفی و عرضه خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر