مشخصات فنی تبلت GPad X۲ ۸.۰ Plus ال جی منتشر شد

عصر کالا- به تازگی تبلت جدیدی از ال جی به نام GPad X۲ ۸.۰ Plus آشکار شد که به نظر می رسد تبلتی میان رده بوده و از طریق T-Mobile به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی تبلت GPad X۲ ۸.۰ Plus ال جی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، از مشخصات دستگاه باید به صفحه نمایش 18 اینچی 1200*1920 پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از وای فای 802.11a / b / g / n ، بلوتوث 4.2، ان اف سی و شبکه 4G LTE اشاره کرد.

    در دیگر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، باتری 4400 میلی آمپری و اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 128 گیگابایت اشاره نمود. به نظر می رسد ال جی قصد داشته  GPad X2 8.0 Plus را به عنوان رقیب گلکسی تب View سامسونگ روانه بازار کند.

    این تبلت بزرگ دارای پایه ای بوده تا کاربر به شکل ایستاده آن را به کار گیرد. همچنین تبلت از اسپیکرهای استریو بهره می برد که کیفیت صدای بالایی را به دست می دهد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و باید منتظر ماند تا ال جی بزودی در آینده نزدیک از تبلت غول پیکر خود رونمایی به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر