تبلت ارزان قیمت سامسونگ در راه است

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت و عرضه یک تبلت ارزان قیمت است.

تبلت ارزان قیمت سامسونگ در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصولی که گلکسی تب A 8.0 نام دارد. البته سامسونگ قبلا محصولی با همین نام راهی بازار کرده و به نظر می‌رسد که مدل جدید مدل سال 2017 باشد.

    تبلت ارزان قیمت شرکت سامسونگ مدتی پیش به سازمان TENNA کشور چین فرستاده شد تا بتواند مجوزهای رسمی برای عرضه در بازار را به دست بیاورد. این محصول با شماره مدل SM-T385C شناخته می‌شود. در حالی که هنوز اطلاعات این محصول رسما منتشر نشده شایعات به موارد جالبی اشاره می‌کنند.

    مدل سال 2017 تبلت گلکسی تب A 8.0 از صفحه نمایشی 8 اینچی با دق تصویر 1200 در 800 پیکسل راهی بازار خواهد شد و به تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است. به احتمال زیاد تراشه تبلت جدید اسنپ‌دراگون 427 خواهد بود. در ادامه به این موضوع اشاره شده که این محصول 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. دوربین پشت آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود و به احتمال زیاد دوربین جلوی 5 اینچی خواهد داشت. به احتمال زیاد تبلت جدید سامسونگ با اندروید 7.0 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز چیزی درباره زمان عرضه این تبلت ارزان قیمت منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر