تبلت ال جی جی پد ۴ با نمایشگر ۸ اینچی عرضه شد

عصر کالا- تبلت ال جی جی پد ۴ ۸ اینچی (LG G Pad IV ۸.۰) جانشین ال جی جی پد ۳ ۸ اینچی بوده که به تازگی روانه بازار شده است. در ادامه، با مشخصات و قیمت این محصول جدید با ما باشید.

تبلت ال جی جی پد ۴ با نمایشگر ۸ اینچی عرضه شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تبلت ال جی جی پد 4 به نمایشگر 8 اینچی فول اچ‌دی از نوع IPS و رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل مجهز بوده و از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 435 با 8 هسته و کلاک‌شده در سرعت 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته است.
    مشخصات تبلت ال جی جی پد 4

    تبلت جدید ال جی از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی کرده که قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت توسط حافظه جانبی microSD را دارد. دوربین عقب و جلوی این تبلت 5 مگاپیکسلی بوده و ابعادی معادل 216.2 در 127 در 6.9 میلی‌متر دارد. این دستگاه اندرویدی وزنی 290 گرمی داشته و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.
    کمپانی سازنده، این تبلت را در رده محصولات کم‌وزن و سبک رتبه‌بندی کرده و معتقد است گزینه مناسبی برای استفاده توسط کاربران خانم و نوجوانان خواهد بود.

    قیمت تبلت ال جی جی پد 4 8.0 در بازار کره جنوبی 352 هزار وون کره تعیین شده که تقریبا معادل 305 دلار ایالات متحده است. فروش این محصول از هم‌اکنون در کشور مبدا و در فروشگاه‌های LG U Plus آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر