چه زمانی آیپدهای کوچک اپل عرضه می‌شوند؟

عصر کالا- گفته می‌شود که نسل پنجم آیپدهای سایز کوچک اپل در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

چه زمانی آیپدهای کوچک اپل عرضه می‌شوند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به تازگی گزارش‌های متعددی از سوی تامین کنندگان و شرکت‌های تولیدکننده قطعات موردنیاز محصولات اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد نسل پنجم آیپدهای مینی (سایز کوچک) مدل سال 2019 اپل در نیمه نخست سال جاری میلادی توسط این شرکت عرضه خواهد شد.

    بر اساس گزارشی که در وب سایت دیجی تایمز آمده است، شرکت‌های تولیدکننده پنل و قطعات موردنیاز آیپدهای سایز کوچک اپل بالغ بر 40 درصد از دستگاههای موردنظر این شرکت را تامین کرده و به مرحله تولید رسانده‌اند که این امر نشان می‌دهد تعداد موردنیاز اپل برای عرضه نهایی این محصول به بازارهای جهانی در نیمه نخست سال جاری میلادی آماده خواهد شد و در دسترس کاربران و علاقمندان به این محصول قرار خواهد گرفت.  

    این آیپد مینی که قرار است توسط اپل در نیمه اول سال 2019 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود، احتمالا تغییرات اساسی زیادی از لحاظ طراحی با ظاهر آیپد پرو نخواهد داشت و در اندازه 7.9 اینچی نیز خواهد بود. البته این در حالیست که گزارشی که در نوامبر سال گذشته منتشر شد، این آیپد 10 اینچی بوده و بدنه‌ای باریک تر  از نسل‌های پیشین خود خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر