شیائومی از نسل جدید تبلت‌ها رونمایی کرد

عصر کالا- شیائومی بالاخره از نسل جدید تبلت‌های خود یعنی می پد ۴ رونمایی کرد تا بار دیگر به بازار تبلت روحی دوباره ببخشد.

شیائومی از نسل جدید تبلت‌ها رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شیائومی که این روزها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود، چند روز پیش اعلام کرده بود که می خواهد از نسل جدید تبلت های خود، شیائومی می پد 4، رونمایی و پرده برداری کند.

    حالا شیائومی با معرفی این محصول جدید، به آن دسته از کاربران و علاقمندانی که هنوز طرفدار استفاده تبلت بودند، نوید نسل جدید و نوینی از تبلت  خود را داده است تا کاربران بتوانند با خرید این تبلت مقرون به‌صرفه و اقتصادی، از قابلیت‌های جدید آن بهره‌مند شوند.

    وضوح تصویر این تبلت فول اچ دی است و از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 660، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد.

    در صورتی که کاربران قصد استفاده از اینترنت دیتای پرسرعت را دارند، برای خریداری مدل LTE باید مبلغ 230 هزار دلار پرداخت کنند. هنوز معلوم نیست که آیا شیائومی می‌خواهد این دستگاه را تنها برای بازار چین درنظر بگیرد یا آن را روانه بازارهای جهانی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر