آغاز روزشمار شیائومی تا معرفی نسل جدید تبلت‌ها

عصر کالا- شیائومی اعلام کرده است که تا پنج روز دیگر تبلت شیائومی می پد ۴ را معرفی خواهد کرد.

آغاز روزشمار شیائومی تا معرفی نسل جدید تبلت‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شیائومی که این روزها یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی و از موفق‌ترین برندهای تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود، اعلام کرده که تا زمان رونمایی و پرده‌برداری از محصول جدید و نسل آتی تبلت‌های شیائومی تنها کمتر از پنج روز باقی مانده است.

    شیائومی با انتشار یک ویدیوی کوتاه تبلیغاتی در حساب کاربری خود اعلام کرده است که نسل جدید تبلت‌های شیائومی یعنی مدل می پد4 ( Mi Pas 4 Xiaomi) در تاریخ 25 ژوئن سال جاری 2018 میلادی معرفی خواهند شد.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، شیائومی می پد4 همانند نسل قبلی آن دارای یک صفحه نمایش 7.9 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 است. این تبلت به یک تراشه پردازنده اسنپدراگون 660 با حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

    دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلو (سلفی) آن نیز پنج مگاپیکسل است و تجربه خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. طبق اعلام شیائومی، این تبلت جدید به نسخه اندروید 8.0 یا اندروید اوریو نیز مجهز خواهد بود و به کاربرانش اجازه می‌دهد از قابلیت‌های نوین و رابط کاربری متفاوت این نسخه جدید از سیستم عامل اندروید بهره‌مند شوند. این محصول همچنین از یک باتری با ظرفیت 6 هزار میلی آمپرساعت بهره می‌برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر