گوشی تاشو؛

تبلتی که در جیب جا می‌شود!

عصر کالا- مدیرعامل سامسونگ موبایل، از اندازه بزرگ گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف این شرکت خبر داد که نقش تبلتی را که در جیب کاربران جا می‌شود، را ایفا می‌کند.

تبلتی که در جیب جا می‌شود!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پابگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    حالا دی جی کوه - مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ – به تازگی در مصاحبه و گفت‌وگویی که با گزارشگران داشته، اعلام کرده است پروژه گوشی تاشوی این شرکت در حقیقت یک تبلت انعطاف‌پذیر است تا کاربران آن بتوانند به‌هنگام قرار دادن تبلت در جیب و کیف خود، آن را کوچک کنند.

    پیشتر اخبار بسیاری مبنی بر تلاش سامسونگ در معرفی و عرضه یک گوشی تاشو و انعطاف‌پذیر در ابتدای سال آینده 2019 میلادی منتشر شده بود.

    سامسونگ که در بخش تحقیق و توسعه (R&D) سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و عظیمی را به فناوری تولید و طراحی گوشی‌های تاشو و منعطف اختصاص داده است، به نظر می رسد که قصد دارد از سایر شرکت‌های رقیب خود سبقت بگیرد و زودتر از آن‌ها این محصول را به بازارهای جهانی عرضه و معرفی کند تا سهم بیش‌تری از فروش را از آن خود کند.

    از دیگر برندهای تکنولوژی که تاکنون اعلام کرده‌اند درصدد تولید، طراحی و عرضه گوشی‌های تاشو و انعطاف‌پذیر هستند، می‌توان به شرکت‌های هواوی، زدتی‌ای و ال‌جی اشاره کرد.

    حالا در حاشیه رویداد معرفی دو گوشی میان رده جدید گلکسی A7 و گلکسی A9، مدیرعامل سامسونگ موبایل به ویژگی کاربردی این گوشی‌های تاشو اشاره کرد تا شایعات و گزارش‌های مبنی بر عرضه زودهنگام این محصول را بار دیگر تایید کند و نظر خیل عظیمی از کاربران و طرفداران این محصول جدید را به سمت و سوی خود جذب کند. 

    وی در ادامه سخنانش گفت: کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این گوشی تاشو در واقع با یک تیر دو نشان بزنند؛ و این بدان معناست که با خریداری و تهیه یک دستگاه گوشی هوشمند تاشو در واقع یک تبلت نیز خریده‌اند و در صورت نیاز می‌توانند سایز آن را کوچک یا بزرگ کنند. بعنوان مثال، بعد از اتمام کار با اندازه تبلت آن، می‌توانند آن را تا کرده و در جیب خود بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر